سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هفت روش داشتن لبخند زیبا


هفت روش داشتن لبخند زیبا
وقتی می خواهید لبخند خود را بهبود ببخشید ، انتخاب های شما برای کارهای آرایشی دندان پزشکی چیست؟ شکی نیست که دندانپزشکی زیبایی در حال پیشرفت است. حتی چند نمایش واقعیت نمای داخلی را در مورد چگونگی دندانپزشک می تواند دندانهای هر کسی را تغییر دهد تا لبخند مورد نظر خود را به آنها بدهد. دندانپزشک شما قادر خواهد بود به شما در تعیین اینکه کدام یک بهترین کار را در روشن تر کردن لبخند شما انجام خواهد داد ، کمک کند.
هفت روش متداول
  1. سفید کردن دندان : این روش "بلیچینگ" نیز نامیده می شود ، این روش می تواند دندان شما را از تغییر رنگ و / یا رنگ آمیزی روشن و سفید کند. این روش می تواند در مطب دندانپزشکی یا خانه انجام شود. دندانهای همه قابل سفید شدن نیستند ، بنابراین مهم است که ابتدا با دندانپزشک خود معاینه کنید.
  2. ونیر های دندان: ونیرها پوسته نازکی هستند که از جنس پرسلن یا کامپوزیت ساخته شده اند. آنها به صورت سفارشی ساخته شده و به قسمت جلوی دندان سیمان می شوند. روکش می تواند برای درمان شرایط دندان مانند دندان کمی کج ، دندان های بدون رنگ ، دندان های خرد شده یا حتی برای پوشاندن فضاهای بین دندان ها استفاده شود.
  3.  ایمپلنت دندان : یک کاشت دندان یک وسیله فلزی است که برای جایگزینی دندان های از دست رفته طراحی شده است. این دستگاه معمولاً از تیتانیوم ساخته شده است و از نظر جراحی در فك استخوان قرار می گیرد كه در آن دندان وجود ندارد. کاشت برخلاف یک پل دندانپزشکی ، دائمی است. کاشت دندان به گونه ای طراحی شده است که به عنوان ریشه دندان عمل می کند و می تواند دندان مصنوعی یا دندان هایی مانند تاج ، پل یا دندان مصنوعی را لنگراند.
  4. تاج های دندان: تاج هایی که به آنها کلاه نیز گفته می شود ، پس از آماده سازی دندانپزشک آرایشی ، به طور سفارشی ساخته شده اند تا روی تمام دندان شما قرار گیرد. آنها معمولاً از جنس آکریلیک یا چینی ساخته شده اند که برای مقاومت در برابر فشار نیش ، به فلز ذوب شده است. تاج ها را می توان در دندانپزشکی آرایشی و بهداشتی برای معالجه دندان هایی که دارای شکل ضعیف هستند ، پوسیدگی بسیار بد ، شکسته ، تراشیده ، پر شده اند و یا برای پوشاندن فضاهای بین دندان استفاده می شود.
  5. شکل دهی دوباره به دندان : دندانپزشک می تواند با تشکیل یا از بین بردن مقداری مینا دندان را دوباره شکل دهد. این روند معمولاً دردناک نیست و می تواند اثرات فوری ایجاد کند.
  6. پیوند دندان: پیوند زدن روندی است که در آن مواد رنگی دندان به دندان چسبانده می شوند. این روشی است که می تواند برای ترمیم یا بهبود ظاهر دندان که به خوبی لکه دار شده ، شکسته و یا تراشیده شده باشد ، استفاده شود.
  7.  درمان زیبایی ارتودنسی: ارتودنسی فقط مخصوص کودکان نیست. بزرگسالان بیشتر و بیشتری برای اهداف زیبایی از ارتودنتیست استفاده می کنند. اگر دندان های باک یا دندان کج دارید ، از دندانپزشک خود سؤال کنید که آیا متخصص ارتودنسی می تواند به شما کمک کند.
منبع استفاده شده

با دندانپزشک خود مشورت کنید تا درمورد آنچه می خواهید تغییر کرده و کدام روش برای نیازهای شما مناسب تر است ، مشورت کنید. دندانپزشکی زیبایی ممکن است تحت پوشش بیمه دندانپزشکی قرار نگیرد یا ممکن است هزینه خارج از جیب داشته باشد ، و این ممکن است عاملی باشد که شما انتخاب می کنید.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت