سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

پیوند کامپوزیت چیست؟


پیوند رزین کامپوزیت می تواند یک گزینه سریع ، حداقل تهاجمی و ارزان برای لبخند زیبا که به دنبال آن هستید. اما دانستن اینکه چه چیزی شما را نامزد خوبی می کند می تواند به شما در تعیین اینکه آیا این سرمایه گذاری مناسب برای شما است کمک کند.


پیوند کامپوزیت چیست؟

پیوند کامپوزیت یک تکنیک آرایشی است که در آن نوعی ماده دندانپزشکی - در این حالت رزین کامپوزیت - روی دندانهای شما شکل داده شده و ساخته می شود تا ظاهر لبخند محکم تر و سفید تری داشته باشد. این می تواند به عنوان یک راه حل آرایشی برای تراش دندان ، شکاف دندان و لکه دار شدن در هر دو دندان و پر کردن استفاده شود. برخلاف قرار گرفتن روکش چینی ، که می تواند بیش از دو بازدید داشته باشد ، پیوند رزین کامپوزیت می تواند در یک قرار ملاقات انجام شود.

طبق گفته های Everyday Health ، هزینه باندینگ برای یک روش ساده تر مانند پر کردن حفره می تواند از 300 تا 600 دلار برای هر دندان باشد. اگرچه بسیاری از برنامه های بیمه دندانپزشکی پیوند لوازم آرایشی را پوشش نمی دهد ، اما خوب است که بپرسید که آیا بخشی از آنها را تحت پوشش قرار می دهد - به ویژه اگر این بخشی از یک روش پزشکی ضروری باشد ، که برخی از بیمه گران آن را تصدیق می کنند.

پیوند کامپوزیت برای چه کسی مناسب است؟

اتصال رزین کامپوزیت برای همه نیست. اگر لبخند شما به دلیل نتیجه بیش از حد یا کمبود لب کج شد ، این روش درمانی برای اصلاح آن مفید نیست. درعوض ، با دندانپزشک خود صحبت کنید تا مشخص شود که آیا کارهای عمیق تری مانند تنظیم نیش یا هر تراشه پیچیده یا شکاف در دندان شما لازم است. پیوند زدن در درجه اول برای افرادی است که به دنبال راه حل زیبایی برای دندان هایی هستند که در غیر این صورت سالم هستند.

در بازدید شما چه انتظاری دارید؟

پیوند کامپوزیت یک تکنیک ایمن و مؤثر است که بیش از 50 سال پیش توسعه یافته است و طبق اعلام انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) ، بیش از سه دهه به طور گسترده در دسترس است. پر کردن و فرآیندهای امروزی بسیار کارآمد هستند و این کار را برای شما و دندانپزشک آسانتر می کند.

این درمان اغلب با برداشتن مقداری مینای سطحی شروع می شود و به دندانپزشک اجازه می دهد رزین کامپوزیت را به بهترین شکل در دندان شما شکل دهد و به دنبال آن ماده ای از اتصال دهنده استفاده می شود. سپس دندانپزشک شما رزین کامپوزیت را به آن اضافه می کند ، آن را با یک نور خاص درمان کرده و با صیقل دادن دندان های شما تمام می کند. از آنجا که این فرایند شامل سطح بالایی از تکنیک برای یک قالب و فرم طبیعی است ، بهتر است با یک دندانپزشک که در این زمینه تجربه و تخصص دارد ، همکاری کنید.

چه مراقبت های لازم مورد نیاز است؟

با مراقبت طبیعی ، مواد کامپوزیت امروزی به اندازه کافی بادوام بوده و بدون توجه منظم دوام می آورد. دیگر نیازی به مراجعه به دندانپزشک خود برای ویزیت های ویژه و تعمیر و نگهداری نیست. با این وجود ، حتماً بررسی منظم دندانپزشکی و مراقبت روزانه از دهان خود را در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال ، دهانشویه هایی مانند Colgate Total® Gum Health می تواند برای افرادی که لثه خود را سخت تر می کنند بعد از درمان پیوندی ، لثه را تقویت کنند. همچنین برای جلوگیری از ترک خوردن باید از گاز گرفتن غذاهای مخصوصاً سخت یا یخ جلوگیری کنید.

اگر به دستیابی به یک لبخند روشن تر علاقه دارید ، پیوند رزین کامپوزیت گزینه بسیار خوبی است. حتماً از سایر ضروریات دهان و دندان خود مراقبت کنید ، نخست ، برای اطمینان از اینکه لبخند طبیعی شما در داخل و خارج از آن سالم است.

این مقاله با هدف ارتقاء درک و دانش در مورد موضوعات عمومی بهداشت دهان و دندان صورت گرفته است. این درنظرگرفته شده است که جایگزینی برای مشاوره حرفه ای ، تشخیص و یا درمان باشد. همیشه در مورد هرگونه سؤالی که ممکن است در مورد وضعیت پزشکی یا معالجه پزشکی داشته باشید ، از مشاوره دندانپزشک یا سایر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی استفاده کنید.

منبع:
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت