سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چه مدت ونیرهای کامپوزیتی دوام دارند؟


چه مدت ونیرهای کامپوزیتی دوام دارند؟


 

این یک سؤال دشوار است و تقریباً تا حد زیادی بستگی به چگونگی مراقبت از آنها دارد. اگر دچار بروکسیسم (سنگ زنی دندان) هستید ، کامپوزیت های شما دقیقاً مانند دندان های معمولی شما تراشه و شکاف می گیرند. دندانپزشک شما می تواند شما را به عنوان یک نگهبان شبانه به شما کمک کند تا روکش ها به مدت طولانی در وضعیت بالا قرار بگیرند. اما طریقه نیش زدن دندانهایتان و پوشیدن و پارگی امری غیرقابل اجتناب است و بیشترین تخمین ها برای روکشهای کامپوزیتی بین 2-8 سال است.

 

 به یاد داشته باشید که ونهای چینی بین 10 تا 20 سال دوام دارند اما می توانند پنج برابر گرانتر باشند. بنابراین ممکن است طول عمر ونیرهای کامپوزیتی چیزی باشد که نگران آن هستید ، اما بندرت برای بیماران مشکلی ایجاد نمی کند. اگر تراشه های کامپوزیت خود را حفظ کرده اید و مشکل اساسی وجود دارد ، دندانپزشکان با استعداد آرایشی و بهداشتی ما می توانند به شما کمک کنند.

 

در اینجا در 100٪ بیماران خوشحال داریم - شما می توانید بررسی های گوگل پنج ستاره ما را در اینجا مشاهده کنید. و ما همه کارها را انجام خواهیم داد تا نه تنها کار را تضمین کنیم بلکه مطمئن شویم که لبخند شما سالم است و به مدت بسیار طولانی با روکشهای رزین شما عالی به نظر می رسد.

آیا روکش های کامپوزیت ایمن هستند؟

 

ایمنی مواد

واقعاً دو بخش برای این سوال وجود دارد. بیمارانی که این سؤال را می پرسند ، "روکش های کامپوزیتی ایمن هستند" واقعاً از دو چیز متفاوت سؤال می کنند. اولاً سؤال از مواد وجود دارد. رزین کامپوزیت بسیار بی خطر است و اگرچه حاوی مقدار کمی از انواع مواد شیمیایی است ، اما به طور گسترده ای پذیرفته شده است که چیزهای بد بیشتری در آنچه می خورید وجود دارد از آنچه در رزین کامپوزیت در دندانهای شما وجود دارد.

تعداد زیادی از مردم در اینترنت به ما گفتند که آمالگام دندان باعث انواع بیماری های ناخوشایند می شود ، اما این کاملاً نادرست است. شما می توانید همه چیز در مورد آن در اینجا بخوانید. کامپوزیت مشابه است. مواد شیمیایی موجود در رزین کامپوزیت تقریباً بی اثر هستند و احتمالاً از خوردن استیک تن تازه ای نسبت به کارهای دندانپزشکی خود مقدار بیشتری جیوه دریافت خواهید کرد.

ایمنی بهداشت دهان و دندان

سوال دیگر در مورد سلامتی و ایمنی لبخند شماست. شما همه چیز در مورد چگونگی روکش چینی می تواند "لبخند شما" و غیره را خراب کند ، خواهید خواند و این تا حدودی صحیح است. همانطور که گفتیم ، هر بار که با مته به دندان ضربه بزنید ، خطر عدم موفقیت را افزایش می دهد. همچنین روکش ها باید چندین بار در طول عمر بیمار نگهداری و جایگزین شوند. از طرف دیگر روکشهای کامپوزیت هیچ یک از این خطرات را ندارند.


منبع مقاله:https://www.smileworksliverpool.co.uk/blog/composite-veneers/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت