سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

معایب کامپوزیت دندان چیست؟


معایب کامپوزیت دندان چیست؟

افتادن و شکستن کامپوزیت و لمینت دندان.روند برگشت پذیر نیست.لمینت نسبت به کامپوزیت پر هزینه تر هستند.کامپوزیت ها معمولاً در صورت تراشه یا ترک خوردگی قابل ترمیم نیستند.از آنجا که مینای دندان برداشته شده است ، ممکن است دندان شما نسبت به غذاهای گرم و سرد و نوشیدنی حساس تر شود.کامپوزیت ممکن است دقیقاً با رنگ دندانهای دیگر شما مطابقت نداشته باشند. همچنین ، رنگ روکش نمی تواند یک بار در جای خود تغییر کند.
اگر قصد سفید کردن دندان های خود را دارید ، قبل از گرفتن روکش باید این کار را انجام دهید.دندانهای دارای کامپوزیت هم می توانند پوسیدگی را تجربه کنند ، احتمالاً نیاز به پوشش کامل دندان با تاج دارد.کامپوزیت ونیر برای افرادی که دندانهای ناسالم دارند (برای مثال افرادی که دچار پوسیدگی یا بیماری لثه فعال هستند) ، دندانهای ضعیف شده (در نتیجه پوسیدگی ، شکستگی ها ، پر کردن های بزرگ دندان) ، انتخاب مناسبی نیست.افرادی که دندان های خود را چسبیده و خرد می کنند ، کاندیدای ضعیفی برای کامپوزیت دندان نیستند ،زیرا این فعالیت ها می تواند باعث ترک خوردگی یا تراشه شدن ونیر ها شود و باعث شکستگی آنها نیز شود.

عمر کامپوزیت ونیر چقدر است؟

معمولا عمر ونیرها بین 7 تا 10 سال میباشد در البته صورت رعایت نکات بهداشتی دهان و دندان.

آیا کامپوزیت دندان نیاز به مراقبت خاصی دارند؟

کامپوزیت به مراقبت خاصی احتیاج ندارند. طبق روال معمول ، اقدامات بهداشتی دهانی خوبی را انجام دهید،از جمله مسواک زدن،نخ دندان وشستشو با دهانشویه ضد عفونی کننده.

مزایای ونیر دندان چیست؟

کامپوزیت ونیر مزایای زیر را ارائه می دهد:

 آنها ظاهر طبیعی دندان را ایجاد می کنند.بافت لثه را به خوبی تحمل می کند.کامپوزیت از نظر لکه مقاوم است.رنگ ونیر به گونه ای قابل انتخاب است که باعث می شود دندانهای تیره سفیدتر شوند.


 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت