سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کامپوزیت دندان های جلو


کامپوزیت دندان میتواند جایگزین دندان های شکسته جلویی باشد

خبر خوب بسیاری از مشکلات زیبایی شناختی است که با استفاده از رزین کامپوزیت می توان دندانهای جلویی را برطرف کرد. این انتخاب درمانی مقرون به صرفه نه تنها ظاهر منفی را به حداقل می رساند بلکه در واقع می تواند یک تحول مثبت لبخند ایجاد کند.
رزین های کامپوزیتی مواد رنگی دندان هستند که از دو یا چند ماده پلیمری تشکیل شده اند. ما موادی مانند این زیست سنجی را می خوانیم ، به معنای چیزی غیر زنده که به نظر می رسد ظاهری زنده یا شبیه سازی کرده است. کامپوزیت از موادی ساخته شده اند که دندان نیستند ، اما به نظر می رسد مانند دندان ها ظاهر شوند.ترمیم های رزین کامپوزیت با چسب دندانی به قسمت خارجی دندان پیوند خورده است ، با کمی آماده سازی سطح مینای دندان.



آنها برای دندانهای با آسیب جزئی تا متوسط ​​از پوسیدگی یا تروما مناسب هستند ، اما در جاهایی که اکثر ساختار هنوز زنده و سالم است.این مرمت ها برای دستیابی به بیشترین نتیجه زندگی ، به مهارت و چشم هنری نیاز دارند. یکی از مهمترین ملاحظات ، رنگ دندان است. رنگ طبیعی دندانهای شما در واقع ترکیبی از رنگ از هسته داخلی دندان ، عاج و لایه بیرونی مینای دندان است. بخش اعظم رنگ از عاج حاصل می شود زیرا از طریق شفافیت مینای دندان نشان می دهد.
شدت و رنگ نیز در طول دندان تغییر می کند - مناطق ظریف رنگی وجود دارد که به طور عمودی در طول تاج (قسمت قابل رویت دندان) حرکت می کنند. هدف ما تکرار این رنگ متنوع در ترمیم و چسباندن آن به گونه ای است که با رنگ طبیعی دندانهای اطراف آمیخته می شود.رزین های کامپوزیت بهترین گزینه برای همه شرایط نیستند. بسته به وضعیت و موقعیت دندان ، روکش چینی ممکن است انتخاب بهتری باشد.
پس از معاینه کامل دندانپزشکی ، ما می توانیم بهترین توصیه را برای وضعیت شما انجام دهیم. اگر شرایط مناسب باشد ، ترمیم کامپوزیت می تواند لبخند و زندگی شما را دگرگون کند.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت