سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا روکش دندان های شما را خراب می کند؟


خیر، روکش چینی دندانهای طبیعی شما را خراب نمی کند! در حقیقت ، آنها به گونه ای طراحی شده اند که بر روی دندان های شما قرار بگیرد و ظاهر طبیعی زیبایی آنها را تقویت کند. اولین قدم برای درک اینکه ونیرها به دندانهای واقعی شما آسیب نمی رساند یا خراب نمی کند ، درک نحوه عملکرد آنها است. وقتی با یکی از دندانپزشکان زیبایی ما برای روکش پرسلن ملاقات می کنید ، ما روکشهای سفارشی شما را طراحی کرده اند تا متناسب با لبخند دقیق شما باشند.
قيمت 0ريال

آیا روکش دندان های شما را خراب می کند؟
آیا روکش دندان های شما را خراب می کند؟

آیا روکش دندانهای طبیعی را خراب می کند؟


خیر
، روکش چینی دندانهای طبیعی شما را خراب نمی کند! در حقیقت ، آنها به گونه ای طراحی شده اند که بر روی دندان های شما قرار بگیرد و ظاهر طبیعی زیبایی آنها را تقویت کند. اولین قدم برای درک اینکه ونیرها به دندانهای واقعی شما آسیب نمی رساند یا خراب نمی کند ، درک نحوه عملکرد آنها است. وقتی با یکی از دندانپزشکان زیبایی ما برای روکش پرسلن ملاقات می کنید ، ما روکشهای سفارشی شما را طراحی کرده اند تا متناسب با لبخند دقیق شما باشند. خواه برای یک روکش و یا برای تمام لبخند خود وارد شوید ، روکش های جدید شما برای یک نوع سفارشی و مناسب طراحی و ساخته شده اند. ونیرها با ماده خاصی که زیر نوع خاصی از نور سخت می شود ، به دندانهای طبیعی شما متصل می شوند. بعد از اینکه به دندانهای شما پیوند زدند ، آنها توسط دندانپزشک آرایشی و بهداشتی ما شکل داده و صیقل می یابند تا زمانی که کاملاً کامل باشند!
بنابراین اکنون که ما در مورد چگونگی عملکرد روکش پرسلن بحث کرده ایم ، اجازه دهید در مورد چگونگی تأثیرگذاری دندانهای شما صحبت کنیم. اول از همه ، موادی که برای اتصال آنها به دندانهای شما استفاده می شود ، برای دندانهای طبیعی شما مضر نیست. این بدان معناست که بستن روکش باعث خراب شدن یا صدمه دیدن دندانهای شما نمی شود. ثانیاً ، ونیرهای چینی از مینای دندان مانند قسمت جلوی دندانهای طبیعی شما ساخته نمی شوند. این در واقع مزایایی به شما می دهد. مزیت اصلی این است که آنها مانند دندانهای معمولی شما لکه نمی گیرند. قهوه و مایعات تیره را بیاورید ، نمی توانید ونیرهای چینی جدید خود ر

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت