سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

طول عمر ایمپلنت دندان


طول عمر ایمپلنت دندان
قيمت 0ريال

طول عمر ایمپلنت دندان
طول عمر ایمپلنت دندان
 
آیا ایمپلنت های دندانی دائمی هستند؟
احتمالاً شنیده اید طول عمر یک ایمپلنت دندان 25 سال یا بیشتر است ، البته این درست است ، تا زمانی که از آنها مراقبت صحیح کنید. اینکه ایمپلنت دندان برای همیشه ماندگار شود ، تحت تأثیر عوامل مختلفی چون:
مانند نخ دندان و مسواک زدن روزانه ، هر شش ماه یک دندانپزشک را ببینید.
از جویدن یا گاز گرفتن چیزهای بسیار سخت مانند نوک قلم یا مداد و جلوگیری از باز کردن چیزهایی با دندان خودداری کنید.

دندانپزشک شما در کار گذاشتن ایمپلنت دندان شما چقدر ماهر است. کارشناسان می دانند چگونه می توان پیشرفت استخوان بندی را ارزیابی کرد و اینکه آیا استخوان فک شما به طور کامل ایمپلنت را جذب کرده است.
سبک زندگی و سلامت کلی شما
در صورت نیاز به روش پیوند استخوان ، کاشت دندان ها چقدر طول می کشد؟
برای افزایش استحکام و تراکم استخوان فک خود ، کمتر از 10 درصد افرادی که از ایمپلنت دندان استفاده می کنند به حداقل نیاز به پیوند استخوانی تهاجمی دارند. از بین رفتن تراکم فک معمولاً ناشی از تروما ، عفونت ، بیماری یا ریزش دندان است. پیوند استخوان یک روش ایده آل برای بازگرداندن سلامت استخوان فک است ، بنابراین می توانید از ماندگاری ایمپلنت دندان لذت ببرید.
چهار نوع پیوند استخوان برای کاشت دندان وجود دارد:
گرافت اتوژن: این روش محبوب ترین نوع پیوند استخوان است و شامل از بین بردن پیوند استخوان کوچک از باسن شما ، جایی که استخوان ها غنی از مغز هستند و می توانند سلول های استخوانی زیادی را تأمین کنند.
Allografts: به جای استفاده از استخوان از بدن خود ، آلیوگرافها برای تهیه پیوند استخوان به اهدا کنندگان انسان اعتماد می کنند.
Xenografts: این پیوند استخوان از یک منبع انسانی نیست ، بلکه از حیوان است - معمولاً یک گاو. کاملاً با ترکیب استخوان و آناتومی شما سازگار است.
گرافت استخوان آلوپلاستیک: به جای استفاده از عناصر طبیعی استخوان ، پیوندهای آلوپلاستیک گرافتهای مصنوعی ، فسفات کلسیم هستند که قابل جذب و غیر قابل جذب هستند.
چگونه می توانم بدانم که آیا نیاز به جایگزینی ایمپلنت دندان قدیمی دارم؟
ممکن است شما هرگز نیازی به تعویض ایمپلنت دندان خود نداشته باشید تا زمانی که از بین نرود ، عفونت ایجاد شود یا به نوعی آسیب دیده باشد. برای مراقبت بهینه ، شما باید هر شش ماه یکبار برای معاینه منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید و از سالم بودن و عملکرد طبیعی کاشت دندان خود اطمینان حاصل کنید.
آیا کاشت دندان موفقیت آمیز است؟
طبق آمار انجمن جراحان دهان و فک و صورت آمریکا (AAOMS) ، ایمپلنت های دندانی از میانگین موفقیت 95 درصدی برخوردار هستند ، اما موفقیت آنها بستگی به مکان دندان های از دست رفته شما و سلامتی و شیوه زندگی شما دارد.
از آنجا که به استخوان لثه و فک نفوذ می کنند ، ممکن است برخی از افراد ، مانند افرادی که از دیابت یا سیگار رنج می برند ، مناسب ایمپلنت نباشند. قبل از ارائه یک یا چند راه حل دائم در زمینه کاشت دندان ، دندانپزشک شما دندان ها ، فک و استخوان های لثه شما را معاینه می کند و به شما اطلاع می دهد که کاندید خوبی هستید یا خیر.

در طول عمل ایمپلنت دندان چه اتفاقی می افتد؟

با یک ایمپلنت  معمولی ، عمل کاشت در مراحل انجام می شود - بیش از چند ماه. این به شما زمان کاشت بافت های اطراف را می دهد تا مراحل را فیوز و التیام بخشد. روش ایمپلنت دندان شما به طور معمول مراحل زیر را شامل می شود:

1. معاینه دندانپزشکی

قبل از شروع عمل کاشت ، دندانپزشک شما باید سلامت دندان و پزشکی شما را بررسی کند. آنها عناصری مانند تراکم استخوان و سلامت لثه شما را مورد بررسی قرار می دهند تا صلاحیت شما برای کاشت دندان را مشخص کنند. در بعضی موارد ، ممکن است شما نیاز به انجام اقدامات اضافی مانند پیوند استخوان یا کشیدن دندان برای برداشتن دندانهای آسیب دیده قبل از انجام عمل کاشت کنید.

2. آماده سازی فک

قبل از عمل کاشت دندان ، دندانپزشک شما نیاز به آماده سازی فک و اطراف آن برای جراحی کاشت دارد.

3. قرار دادن ایمپلنت

مرحله اول روش کاشت شامل قرار دادن پیچ تیتانیوم در استخوان فک ، زیر خط لثه است. پس از قرار دادن ، محوطه اطراف به مدت دو تا سه ماه برای بهبودی باقی می ماند. در این مدت ، بافت استخوان فک درست تا زمان کاشت کاشته شده و در فرایندی که به نام Osseointegration شناخته می شود ، فیوز می شود.

4. قرار دادن اباتمنت

پس از دوره بهبودی ، ایمپلنت در معرض جراحی قرار می گیرد. سپس ، اباتمنت به پیچ تیتانیوم (ایمپلنت) وصل می شود. برای بهبودی بافت اخیراً در معرض آن حدود دو هفته طول خواهد کشید. پس از آن ، دندانپزشک شما از دندان های شما برای متناسب کردن تاج دندان خود استفاده می کند.

قرقراردادن  تاج

تاج دندان شما برای تکمیل عمل جراحی بر روی عمل جراحی ثابت خواهد شد.

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که عمل جراحی کاشت دردناک خواهد بود. و اگرچه کاملاً بدون درد نیست ، قرار دادن ایمپلنت دردناک نیست. ممکن است در ابتدا دچار تورم و ناراحتی شوید ، اما این ناراحتی بعد از دو روز اول فروکش می کند. برای مقابله با هرگونه ناراحتی ، ما داروهای Panadeine Forte و داروهای ضد التهابی را برای شما تجویز می کنیم تا در طول زمان بهبودی بتوانید راحت باشید. اگر دردی را تجربه می کنید که به هیچ وجه غیرقابل تحمل است ، ما توصیه می کنیم سریعاً با کلینیک تماس بگیرید تا بتوانیم داروهای جایگزین متناسب با نیاز شما را برای شما تجویز کنیم.

چگونه می توانم برای کاشت دندان آماده شویم؟

بیشتر وقتهایی که برای تهیه کاشت در کاشت در نظر گرفته می شود شامل قرار ملاقات ها و معاینات دندانپزشکی شماست که منجر به تاریخ قرارگیری می شوند. با توجه به آماده سازی شخصی ، چیز زیادی درگیر نیست - این مسئله بیشتر معقول بودن است. به عنوان مثال ، از آنجا که قرار دادن کاشت یک عمل جراحی است ، توصیه می شود هیچ برنامه مهمی را برای هفته بعد از عمل برنامه ریزی نکنید. برخی به اشتباه ایمپلنت را با کامپوزیت دندان یکی می گیرند ، باید توجه توجه این دو روش کاملا باهم متفاوتند و  چه قیمت کامپوزیت دندان ، چه مراحل و کاربرد آن با ایمپلنت متفاوت است.

بسته به میزان آرام بخش شما ، دندانپزشک شما ممکن است مدت کوتاهی از روزه گرفتن بخواهد. لطفاً با دندانپزشک خود تماس بگیرید و از نزدیک دستورالعملهای آنها را رعایت کنید. اگر به دلیل سرماخوردگی شدید یا تب شدید بیمار شوید ، ممکن است دندانپزشک این روش را به تعویق اندازد زیرا حفظ سلامتی در طول زمان عمل جراحی ضروری است. بعد از عمل ، لیستی از دستورالعمل های بعد از عمل توسط دندانپزشک به شما داده می شود که باید از نزدیک رعایت کنید.


 
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت