سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چه تعداد دندان را می توان از طریق ایمپلنت پشتیبانی کرد؟


ایمپلنت دندان چه تعداد دندان را پشتیبانی می کند؟


قيمت 0ريال

چه تعداد دندان را می توان از طریق ایمپلنت پشتیبانی کرد؟
چه تعداد دندان را می توان از طریق ایمپلنت پشتیبانی کرد؟

ایمپلنت دندان چه تعداد دندان را پشتیبانی می کند؟

از ایمپلنت دندان می توان برای جایگزینی یک یا چند دندان از دست رفته استفاده کرد. کلیه اشکال رایج تعویض دندان مانند پل یا پروتز دندان می تواند توسط کاشت دندان پشتیبانی شود. اگر فقط یک دندان طبیعی از دست رفته اید ، یک کاشت معمولاً همان چیزی است که برای تهیه جایگزینی لازم است. همانند کامپوزیت دندان های جلو، ایمپلنت برای دندان های از دست رفته در جلوی دهان بسیار پرکاربرد شده است.

با این حال ، فضاهای بزرگتر ایجاد شده توسط دو ، سه یا بیشتر دندانهای از دست رفته لزوماً به یک ایمپلنت در هر دندان احتیاج ندارند. تعداد دقیق کاشت ها به کیفیت و حجم استخوان در هر مکان بالقوه کاشت بستگی دارد. ممکن است بیمارانی که عادت به سفت شدن یا سنگ زنی (کوفتگی) دندانهای خود دارند ، در معرض خطر اضافه بار کاشت خود قرار دهند. برای اکثر افراد در زمان خواب بروکسیسم رخ می دهد ، به همین دلیل آنها عموما از آن آگاهی ندارند.

دندانهای فرسوده یا صاف ، لبه های مینای دندان خرد شده و / یا به طور مرتب شکستن تکه های دندانهای پر شده از دندان شایع ترین علائم بالینی بروکسیز هستند. تأثیرات بروکسیسم باید در طول برنامه درمانی مورد توجه قرار گیرد و با قرار دادن ایمپلنت های اضافی ، انتخاب مواد ترمیمی مناسب و تهیه محافظ نیش شب برای محافظت از دندان های جدید می توان جبران کرد. این در مشاوره اولیه شما مورد بحث قرار خواهد گرفت و به تفصیل در مورد برنامه درمانی. متخصص ایمپلنت تصمیم میگیرد که برای شما ایمپلنت بهتر است یا پل.

نگهداری: پس از اتمام درمان کاشت ، بیمار باید طبق دستور دندانپزشک دندانهای جدید (ترمیم) را مرتبا و کاملاً تمیز کند. یک متخصص بهداشت دندان نیز ممکن است در مورد مراقبت و نگهداری از ترمیم ها و دندانهای طبیعی توصیه کند. مراجعه منظم به دندانپزشک شما ضروری است به طوری که می توان سلامت بافت نرم ، سطح استخوان و یکپارچگی ترمیم را بررسی کرد. ترس از عفونت ایمپلنت دندان می تواند از عوارض روانی ایمپلنت دندان باشد که با مراقبت های صحیح جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید:  مزایای ارتودنسی دندان، ایمپلنت دندان برای کسانی که پوکی استخوان دارند، ماندگاری کامپوزیت دندان، پر کردن دندان با کامپوزیت

نمای کلی در مورد عمل کاشت ایمپلنت معمولاً مراحل مختلفی را شامل می شود که طی یک دوره زمانی از سه تا نه ماه انجام می شود. اگرچه روشهای مختلف درمانی برای کاشت ایمپلنت وجود دارد ، معمولا مراحل انجام ایمپلنت دندان شامل موارد زیر است:

• ارزیابی و برنامه ریزی درمانی: در مشاوره اولیه ، پس از بحث و بررسی کامل در مورد تمام گزینه های ممکن ، دندانپزشک امکان سنجی ارائه درمان کاشت ایمپلنت را ارزیابی می کند. از پرتوهای ایکس گرفته شده و مدل هایی از دندان ها آماده می شوند. سپس یک برنامه درمانی کتبی شرح داده خواهد شد که جزئیات توالی درمان و هزینه های مرتبط با آن را توضیح می دهد. • قرار دادن ایمپلنت: قرار دادن ایمپلنت یک روش جراحی جزئی نسبتاً ساده است که می تواند در شرایط استریل در یک عمل جراحی دندان انجام شود. در صورت لزوم درمان تحت بی حسی موضعی با آرام بخش انجام می شود. اگر در حین ارزیابی ، استخوان زیرین ناقص تلقی شود ، تعدادی از گزینه ها برای بازسازی استخوان در دسترس است. بازسازی استخوان بسته به شرایط مورد نیاز قبل و یا همزمان با قرار دادن ایمپلنت انجام می شود. • دوره ادغام: برای پیوند با استخوان بیمار ممکن است از شش هفته تا شش ماه طول بکشد. در طی این دوره ادغام ، دندان مصنوعی موقت یا بریج می تواند در حد مناسب پوشیده شود. در بعضی موارد ، دندانهای موقتی می توانند روی ایمپلنتها ثابت بمانند در حالی که در یک فرآیند معروف به "بارگیری فوری" قرار دارند. 

مرحله ترمیم ایمپلنت : پس از یکپارچه سازی ، با استفاده از گزینه های جدید دندان می توان لانه گزینی کرد. ) از یک تاج منفرد ، یک پل کوچک یا بزرگ یا یک اوردنور قابل جابجایی شروع می شود. یک تکنسین دندانپزشکی که از نزدیک با جراح دندانپزشکی همکاری می کند ، این ترمیم های قطعی را ایجاد می کند.  طول درمان ایمپلنت بسیار بیشتر از روشهای دیگر دندانپزشکی مانند کامپوزیت و ... می باشد. در مقابل از معایب کامپوزیت دندان می توان به تغییر رنگ آن در کوتاه مدت اشاره کرد. در حالی که ایمپلنت در این موارد مانند دندان های طبیعی عمل می کند.

https://studiocitydentalcenter.com/cosmetic-dentistry/porcelain-veneers/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت