سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کامپوزیت ونیر چیست؟


کامپوزیت ونیر چیست؟


قيمت 0ريال

کامپوزیت ونیر چیست؟
کامپوزیت ونیر چیست؟

کامپوزیت ونیر چیست؟

از روکشهای کامپوزیت برای پوشاندن جلوی لب با جلوی دندان استفاده می شود. در این روش درمانی از رزین کامپوزیت ، یک ماده با دوام رنگ دندان استفاده می شود تا نگرانی های زیبایی و دندان را برطرف کند. کامپوزیت دندان اغلب برای بدست آوردن نتیجه مطلوب ، نیاز به تغییر شکل دندانهای طبیعی (در صورت وجود) نسبت به روکشهای چینی ، که مورد توجه بسیاری از بیماران است. علاوه بر تقویت زیبایی ، ونیر کامپوزیت می تواند بسیاری از نگرانی های عملکردی متداول مانند تراشه ها ، ترک ها ، شکاف های جزئی و موارد دیگر را نیز اصلاح کند. در صورت از دست رفتن کامل دندان، بهترین گزینه برای جایگزینی دندان، ایمپلنت دندان می باشد.

لمینت و کامپوزیت دندان

روکش لمینت از پوسته های ظریف چینی که به جلوی دندان ها چسبانده شده است استفاده می کند تا لبخندی زیبا تر ایجاد کند. روکشهای کامپوزیت از رزین سخت شده برای انجام همین کار استفاده می کنند. هر دو می توانند نگرانی های مشابهی را برطرف کنند ، و تکنیک مناسب برای شما به تعدادی از عوامل شخصی از جمله هزینه ، برگشت پذیری ، دوام و زیبایی شناسی بستگی دارد. روکش های چینی به طور معمول دوام بیشتری دارند و می توانند نتیجه طبیعی تری به دست آورند ، اما هزینه بالاتر است ، و برگشت پذیر نیستند.

مزایای کامپوزیت چیست؟

روکش های کامپوزیت یک جایگزین محافظه کارانه تر برای روکش های چینی است و برخی از مزایای این روش عبارتند از:

  • بهبود ظاهر لکه ها ، ترک ها ، تراشه ها ، شکاف ها و دندان های "کوچک"
  • مقرون به صرفه تر از روکش چینی
  • به اصلاح مجدد دندان طبیعی یا کمی نیاز دارد
  • درمان را می توان در همان روز به پایان رساند
  • نتایج زیبایی که توسط یک دندانپزشک با تجربه اعمال می شود
  • تعمیر ، تعویض کامپوزیت دندان یا حذف آسان - معمولاً روشی برگشت پذیر است

چه اتفاقی می افتد در طول روش های کامپوزیت ونیر؟

مرحله اول مشاوره و ارزیابی است. قبل از شروع درمان هرگونه التهاب لثه یا بیماری پریودنتال مهم است ، بنابراین اگر نگرانی دارید ، ابتدا به آنها پرداخته می شود. دندان هایی که تحت درمان قرار می گیرند خشک و جدا می شوند تا از اتصال مواد اطمینان حاصل شود. در بعضی موارد ، برای چسبندگی بهتر ، ممکن است دندان های شما برای کمی چسباندن بافت لازم باشد. سپس مواد کامپوزیت در لایه ها اضافه می شوند تا به شکل و مایل مطلوب برای نتایج زیبا و طبیعی بدست آورند. مرحله آخر جلا دادن است که پس از آن لبخند شما آماده پوشیدن است.

بیشتر بخوانید: معایب ایمپلنت دندان، چرا برخی از ایمپلنت های دندانی خراب می شوند؟ عفونت ایمپلنت دندان، عوارض روانی ایمپلنت دندان

ونیرهای کامپوزیت

مشابه با روکش لمینت ، کاهش جزئی دندان گاهی اوقات برای اصلاح هرگونه اختلاف جزئی با دندان و ایجاد فضایی برای رزین کامپوزیت ضروری است.

ونیرهای کامپوزیت می توانند مسائل مربوط به تراز ، تغییر رنگ ، تراشه یا دندان های نادرست را اصلاح کنند. یکی از مزایای ونیرهای کامپوزیت این است که به طور معمول آنها می توانند در یک بازدید بعد از بازدید مشاوره اولیه تکمیل شوند. آنها هنگام نشستن و استراحت ، توسط دکتر به طور مستقیم روی دندان ها قرار می گیرند.

https://www.clarencetam.co.nz/cosmetic/composite-veneers/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت