سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انجام ایمپلنت برای دندان های از دست رفته


انجام ایمپلنت برای دندان های از دست رفته
قيمت 0ريال

انجام ایمپلنت برای دندان های از دست رفته
انجام ایمپلنت برای دندان های از دست رفته

انجام ایمپلنت برای دندان های از دست رفته

یک دندانپزشک برای انجام عمل ایمپلنت دندان نیاز به آموزش فشرده دارد. در صورت انجام یک دندانپزشک متخصص و با تجربه در زمینه کاشت و در صورت رعایت دستورالعمل های مراقبت دقیق ، میزان موفقیت بسیار بالا است. با این حال عوارض روانی ایمپلنت دندان بین بیماران ممکن است بروز دهد.

دندانپزشکان ایمپلنت در کلیه درمان های ترمیمی مبتنی بر ایمپلنت بسیار باتجربه هستند و هرماه صدها درمان پل ایمپلنت را انجام می دهند . برخی به اشتباه ایمپلنت را با کامپوزیت دندان یکی می دانند. کابردها، مراحل انجام و نیز هزینه ی درمان این دو با هم بسیار متفاوت است. امروزه کامپوزیت، خصوصا کامپوزیت دندان های جلو برای انجام اصلاح و زیبایی لبخند بسیار کاربرد دارد.

چرا باید یک پل ایمپلنت دندان داشته باشم؟

یک پل ایمپلنت دندان با جایگزین کردن چندین دندان در یک ردیف ، یک جایگزین عالی برای یک دندانپزشکی یا یک پل معمولی است.

درمان ایمپلنت دندان یک راه حل ممکن برای بازگرداندن دندانهای از دست رفته یا عدم موفقیت در ردیف است ، چه دندانهای ردیابی وجود داشته باشد و چه از بین رفته ، دندانهای پوسیده شده با پیش آگهی بد ، دندانهای شکسته یا ترک خورده و یا درمان ریشه که شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: کامپوزیت بهتر است یا لمینت، ایمپلنت بهتر است یا بریج، تعویض کامپوزیت دندان، ماندگاری کامپوزیت دندان،

پل های کاشت

چه مدت طول می کشد یک درمان پل ایمپلنت دندان انجام می شود؟

 مدت زمان درمان پل ایمپلنت دندان براساس موارد متفاوت است.

 در موارد ساده (با اسکن CBCT 3D دندانپزشکی که مقدار استخوان خوبی را نشان می دهد) ، 4 یا 5 قرار ملاقات در طی یک دوره 4-5 ماهه وجود دارد.

 در موارد پیچیده تر ، در جایی که پیوند استخوان مورد نیاز است ، یک دوره 6-8 ماهه لازم است. در این صورت مراحل انجام ایمپلنت دندان طولانی تر می شود.

 در برخی موارد (هنگامی که از نظر کیفیت و کیفیت کمی استخوان وجود دارد) ، ممکن است استخراج دندان و قرار دادن ایمپلنت در همان قرار ملاقات انجام شود - به این نام یک پل فوری بارگذاری شده گفته می شود. در غیر این صورت ، یک دوره 6 هفته تا 4 ماه بهبودی قبل از قرار دادن ایمپلنت ها لازم است. در طول این دوره باید از عفونت ایمپلنت دندان پیشگیری کرد.

https://www.dentalcareplus.org.uk/dental-implant-supported-bridge

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت