سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

سن مناسب کامپوزیت دندان


سن مناسب کامپوزیت دندان


قيمت 0ريال

سن مناسب کامپوزیت دندان
سن مناسب کامپوزیت دندان

کامپوزیت ونیر دندان زمانی استفاده می شود که دندان ها بد رنگ ، بد شکل و یا از هم فاصله داشته باشند. هر چند برای این روش درمانی هیچ محدودیت سنی وجود ندابد و بیماران در هر سنی که باشند می توانند از آن استفاده کنند، اما این درمان ها نباید در زیر سن بلوغ و برای کودکان و نوجوانان انجام شود، زیرا در این سنین بدلیل رویش دندان ها ، موقعیت لبه لثه نسبت به کامپوزیت دندان تغییر کردخ و به مرور ظاهر نامناسبی ایجاد می شود  حتی بهترین نوع کامپوزیت دندان نیز ممکن به شکست منجر شود . در مواردی که دندان کاملا از بین رفته باشد و قابل ترمیم نباشد ایمپلنت دندان مورد استفاده قرار می گیرد...

روش انجام کامپوزیت دندان می تواند برای زیبایی دندان هایی که از هم فاصله دارند و یا شکسته اند استفاده می کنند کامپوزیت با مراقبت صحیح ماندگاری بالایی دارد.
کامپوزیت دندان چیست ؟
یکی از موادی که امروزه در دنیای دندانپزشکی زیبایی بسیار پر کاربرد است ، کامپوزیت ها هستند. کامپوزیت دندان به موادی خمیر مانند می گویند که پزشک با استفاده از آن دندان های پوسیده ، شکسته ، ترک خورده یا سیاه شده را ترمیم می کندماندگاری کامپوزیت دندان بین 7 تا 10 سال می باشد.

بیشتر بخوانید: طول عمر ایمپلنت دندان، عفونت ایمپلنت دندان، کامپوزیت دندان های جلو،

 کامپوزیت ونیر دندان چیست؟
امروزه نوعی از این کامپوزیت دندانی به نام کامپوزیت ونیر وجود دارد که کاربرد زیبایی آن فراوان است و اکثرا برای قسمت جلویی دندان های که دچار فاصله شده اند و یا دچار لب پریدگی شده اند به کار می رود و چهره افراد با این ابزار زیبایی تغییر قابل ملاحظه ای می کند. لمینت سرامیکی نیز کابرد های کامپوزیت دندان را دارد. لمینت دندان نسبت به کامپوزیت دندان تفاوت هایی در قیمت، ظاهر و روش انجام کار دارد... طول عمر لمینت دندان بین 15 تا 20 سال می باشد.
درمان ونیر کامپوزیت موجب زیباسازی دندان و سفید کردن دندان می شود بدون اینکه هیج تراشی بر روی دندان صورت گیرد و در این روش به دندان ها آسیبی وارد نمی شود ، گاهی اوقات به این روش “ارتودنسی فوری” نیز می توان گفت.
اجزای کامپوزیت از ترکیب ذرات فیلر به وجود آمده و دارای مقاومت بالایی است . کامپوزیت ونیر از ترکیبی خمیری مانند تشکیل شده که با امواج نوری با طول موج خاص سفت می شوند و ظاهری زیبا به فرد می بخشند.
نسل جدید کامپوزیت های زیبایی به جز اینکه استحکام بالایی دارند فاقد تخلخل بوده و بسیار عالی پولیش می شوند و طول عمرشان افزایش یافته است.ونیرها ساخته شده از مواد همرنگ دندان هستند که رنگ دندانهای تغییر رنگ یافته را اصلاح می کنند و ایرادهای دندان را برطرف می کنند

https://www.healthline.com/health/composite-veneers

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت