سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مزایای ایمپلنت جایگزین دندان


مزایای ایمپلنت جایگزین دندان


قيمت 0ريال

مزایای ایمپلنت جایگزین دندان
مزایای ایمپلنت جایگزین دندان

مزایای ایمپلنت جایگزین دندان

زمانی که یکی از دندان های شما به هر علتی اعم از پوسیدگی یا غیره کشیده شود،  معمولا دو راه برای جایگزینی دندان از دست رفته پیش روی شماست : ایمپلنت دندان و  دیگری بریج (پل یا روکش)

لازم به ذکر است که در درمان بریج (پل یا روکش) حتما باید دو دندان مجاور هم تراشیده شود حتی اگر سالم باشند و این بزرگترین عیب این روش درمانی است. پس بهترین درمان در این مواقع استفاده از ایمپلنت می باشد.

مزایای ایمپلنت دندان

روش انجام ایمپلنت دندان نیازی به تراش دندان های مجاور هنگام کاشت نیست و به دندان های کناری آسیب نمی‌رساند.

نیرو مانند دندان‌های طبیعی به استخوان وارد شده و از تحلیل رفتن استخوان در ناحیه دندان کشیده شده جلوگیری می‌شود.

باعث جلوگیری از حرکت دندان‌های مجاور به ناحیه بی دندانی می‌شود.

حس اعتماد به نفس فرد را باز می‌گرداند و زیبایی صورت را حفظ می‌کند. طول عمر ایمپلنت دندان بیش از سی سال است.

مشکلات دندان مصنوعی متحرک را ندارد.

باعث حفظ دندان‌های باقی مانده می‌شود، چون نیازی به پایه کردن دندان‌های دیگر نیست و خود یک پایه به شمار می‌رود. ایمپلنت دندان مانند کامپوزیت دندان و لمینت دندان در اصلاح طرح لبخند نیز بکار می رود. کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی در دندانپزشکی زیبایی کاربرد دارند.

باعث توانایی جویدن و صحبت کردن به طور عادی و معمول خواهد شد

سینوس لیفت چیست؟

سینوس لیفت یک جراحی بازسازی است. در شرایطی که سینوسها به علت مدت بی دندانی به سمت پایین حرکت می کنند و استخوان را از بین می برند و استخوان دارای طول کافی برای قرارگیری ایمپلنت نمی باشد،

جراحی سینوس لیفت با بالا بردن سینوس به سمت بالا و پر کردن آن فضا با پودر استخوان به تشکیل استخوان در آن ناحیه کمک میکند و بستر را جهت قرار گیری ایمپلنت با طول مناسب فراهم می نماید .

بیشتر بخوانید: انواع روکش دندان، معایب کامپوزیت دندان،ماندگاری کامپوزیت دندان، کامپوزیت دندان های جلو

آیا ایمپلنت باعث پوسیدگی بقیه دندان ها میشود؟

دندان‌های ایمپلنت ‌شده به دلیل داشتن مقاومت و استحکام بالا پوسیده نمی‌شوند. اما برخی بر این باور هستند که استفاده از ایمپلنت باعث می‌شود که دندان‌های اطراف دندان ایمپلنت ‌شده پوسیده شود؛ که البته تصور اشتباهی است.
زمانی که فردی دندان خود را ایمپلنت می‌کند ممکن است به تصور اینکه آن دندان دیگر خراب نمی‌شود، بهداشت دهان و دندان را رعایت نکند و از دندان ایمپلنت‌شده به‌خوبی مراقبت نکند؛ این امر بر دندان‌های دیگر تأثیر گذاشته و باعث می‌شود که آن دندان‌ها خراب شوند. عدم مراقبت از ایمپلنت دندان می تواند سبب عفونت ایمپلنت دندان شود.
در برخی مواقع علت دیگر این پوسیدگی دندان، عدم آموزش صحیح رعایت بهداشت دهان و دندان، استفاده از نخ دندان و درست مسواک زدن توسط دندانپزشک است که باعث می شود غذا در بین دندان‌های ایمپلنت ‌شده بیمار باقی بماند و باعث پوسیدگی دندان شود .

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت