سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لمینت دندان و مزایای آن


لمینت دندان و مزایای آن


قيمت 0ريال

لمینت دندان و مزایای آن
لمینت دندان و مزایای آن

لمینت دندان و مزایای آن

لمینت دندان (به روکش پرسلن معروف است) یک پوسته نازک است که توسط مواد رنگی دندان و بر اساس نیاز فرد طراحی شده است. این پوسته ها به منظور تغییر رنگ ، شکل ، اندازه یا طول آنها و بهبود ظاهری به سطح جلوی دندان ها متصل می شوند.

لمینت دندان ساخته شده از لایه های مختلف پرسلن نازک است که توسط مینای دندان طبیعی و لایه چسبنده جایگزین می شوند. برخلاف تصورات عمومی ، برای ساخت لمینت سرامیکی نیازی به تراش دادن دندان نیست و در صورت انتخاب روش درمانی مناسب توسط دندانپزشک مخصوص ، فقط برخی از مقادیر آماده سازی محدود برای جاسازی لمینت ها بدون هیچ گونه آسیبی به دندانهای طبیعی است.

در کنار جنبه زیبایی ، عملکرد صحیح لمینت نیز مهم است ، همچنین اتصال صحیح و قوی دندانهای طبیعی و روکش لمینت دندان بسیار مهم است. پس از نصب ، دندانپزشک از رزین هایی که به نور حساس هستند تا لمینت قوی شود ، استفاده می کند.

آیا لمینت دندان می تواند دندان های شما را خراب کند؟

نه ، اگر دندانپزشک متخصص زیبایی آرایش و دارای تجربه کافی باشد ، دندانهای طبیعی شما آسیب نمی بینند. دندانپزشک شما از شما می خواهد که اشعه ایکس عمومی از دهان و فک شما را بگیرد و دندان های شما را معاینه کند تا مطمئن شود که لمینت دندان برای شما مناسب است. اگر دندانپزشک شما تشخیص دهد که لمینت انتخاب مناسبی برای شما نیست ، او گزینه های دیگری مانند روکش کامپوزیت دندان ، اتصال دندان ، ارتودنسی ، ایمپلنت دندان، سفید کردن دندان یا فقط دندانپزشکی را پیشنهاد می کند. ماندگاری کامپوزیت دندان کمتر از لمینت است.

تا زمانی که بتوانید بهترین راه را انتخاب کنید ، باید اطلاعات کافی در مورد همه گزینه ها داشته باشید.

مزایای لمینت دندان

از آنجا که لمینت دندان برای همه مانند دندانهای اصلی او و به صورت جداگانه ساخته شده است ، بنابراین تشخیص تفاوت بین لمینت و دندان طبیعی غیرممکن است. لمینت ها برخلاف دندان های طبیعی ، به دلیل استفاده از مواد با تکنولوژی بالا در ساخت آنها ، در برابر لکه های چای و قهوه مقاوم هستند. مراقبت از لمینت دندان همانند دندان طبیعی است.

لمینت ها می توانند برای بیشترین تیرگی هایی که در برابر دیگر مقاوم هستند ، سفید کنندگی بالایی انجام دهند .

 

https://www.aspendental.com/dental-services/cosmetic-dentistry/dental-veneers

 
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت