سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اصلاح طرح لبخند با روش لومينيرز


اصلاح طرح لبخند با روش لومينيرز
قيمت 0ريال

اصلاح طرح لبخند با روش لومينيرز
اصلاح طرح لبخند با روش لومينيرز

اصلاح طرح لبخند با جديد ترين روش لمينت لومينيرز

لومینیرز یک پوشش ساخته شده از پرسلاین است که به جلوی دندان متصل می شود و به این ترتیب اکثر موارد نقص و اشکالات ظاهری دندان را اصلاح می کند. افراد مناسب برای استفاده از این روش درمانی می بایست به مقدار کافی سطح مینای دندان داشته باشند که بتوان لومینیرز را به آن متصل کرد و از دستیابی به نتایج بلند مدت پس از درمان مطمئن شد. با توجه به اینکه روش لومینیرز نیازمند دستکاری و برداشتن ساختار طبیعی دندان نیست، در صورت نیاز می توان روکش لومینیرز را از روی دندان برداشت. لومینیرز به اندازه کامپوزیت دندان روی دندان برجستگی ندارد و بسیار نازک و بادوام است. ماندگاری کامپوزیت دندان نیز کمتر از لومینیرز و لمینت است.

 

مقایسه لومینیرز و ونیر

هر دوی لومینیرز و ونیر می توانند مجموعه ای از مشکلات دندان را اصلاح کنند و یک ظاهر زیبا و لبخند ایده آل برای فرد ایجاد نمایند. با این وجود تفاوت هایی نیز بین این دو روش درمانی وجود دارد. لمینت دندان ساخته شده از پرسلاین روش درمانی سنتی برای اصلاح مشکلات زیبایی دندان ها هستند و ضخامت تقریبی آنها در حدود نیم میلی متر است. طول عمر لمینت دندان بین 10 تا 15 سال است.  این روکش ها به جلوی دندان ها متصل می شوند و باعث استحکام، دوام و ماندگاری بیشتر این دندان ها می گردند. علاوه بر این، روکش نسبت به لک شدن مقاوم است. اگر دندان از دست رفته دارید ایمپلنت دندان بهترین جایگزین است.

لمینت سرامیکی از بسیاری جهات شبیه روکش کردن دندان است، با این تفاوت که هنگام استفاده از روکش بخش جلوی دندان پوشانده می شود، در حالی که در هنگام روکش کردن دندان، کل سطح دندان زیر پوشش می رود. به این ترتیب با استفاده از روکش می توان ساختار کامل بخش زیر بنایی دندان را حفظ کرد.

 بیشتر بخوانید: طول عمر ایمپلنت دندان، مراحل انجام ایمپلنت دندان،  عفونت ایمپلنت دندان

 لومینیرز دندان یک نوع خاص از روکش است که به صورت بسیار نازک طراحی می شود. روکش لومینیرز حتی نازک تر از ونیر های سنتی است و دقیقاً روی بخش اصلی دندان قرار می گیرد.

علاوه بر این استفاده از روکش لومینیرز بدون درد است و این موضوع مزیت اصلی انتخاب این روش درمانی به جای روکش سنتی ونیر می باشد. با توجه به اینکه استفاده از روکش های نیازمند برداشتن بخشی از ساختار طبیعی دندان است، بیمار در هنگام درمان با مقداری درد مواجه خواهد شد.

 

https://www.aspendental.com/dental-services/cosmetic-dentistry/dental-veneers

 
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت