سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انواع ایمپلنت دندان


انواع ایمپلنت دندان


قيمت 0ريال

انواع ایمپلنت دندان
انواع ایمپلنت دندان

انواع ایمپلنت دندان

تفاوت میان ایمپلنت های دندانی : یکی ار سردرگمی های بیمار ها برای انتخاب نوع ایمپلنت دندان خود، تنوع بالا در انواع و برند آن است که تاثیر چشمگیری بر روی قیمت تمام شده می گذارد. ایمپلنت نیز همانند کامپوزیت دندان و لمینت دندان انواع مختلفی از برندها را دارد.

اینکه انواع ایمپلنت چه تفاوت هایی با هم دارد، سوال اکثر بیماران می باشد . برای اینکه بهترین نتیجه را از درمان ایمپلنت خود ببینید، بهتر است قبل از شروع با انواع آن آشنایی نسبی پیدا کنید. طول عمر ایمپلنت دندان همانند دندان طبیعی است.

انواع ایمپلنت از نظر کشور سازنده

ایمپلنت های کره ای : اکثر ایمپلنت های داخل کشور کره ای هستند.

ایمپلنت اروپایی : تعداد اندکی از این برند در کشور ما موجود می باشد. این نوع ایمپلنت ها از همه گران تر هستند و بیشتر توسط کشور های ایتالیا و آلمان و فرانسه ساخته می شوند. مراحل انجام ایمپلنت دندان برای همه ی برندها یکیست.

ایمپلنت های آمریکایی : اکثرا تحت لیسانس کمپانی های معتبر امریکایی نظارت و در کشور کره جنوبی تولید و بسته بندی می شوند و علت این امر نیز محدودیت های ارتباطی بین دو کشور می باشد که تامین قطعات را از کشور امریکا مشکل ساخته است.

ایمپلنت سوئیسی از جمله برند ایمپلنت sic به علت کیفیت و تکنولوژی بالای ساخت در کنار قیمت مناسب آن ها بسیار متداول می باشد .

بیشتر بخوانید: معایب کامپوزیت دندان، ماندگاری کامپوزیت دندان، مزایا لمینت سرامیکی

سن مناسب ایمپلنت :

باید تا سن 18 سالگی صبر کرد تا اسکلت صورت شکل کامل خود را پیدا کند در غیر این صورت ممکن است در آینده به خاطر رشد فک و صورت ایمپلنت دندانی کوتاه تر به نظر برسد.با مراقبت صحیح می توان از عفونت ایمپلنت دندان پیشگیری نمود.

در بعضی موارد مثلا اگر چند ایمپلنت دندانی در یک ناحیه کاشته شده باشد و پروتزی به شکل بریج روی ایمپلنت ها نصب شده باشد مقاومت بریج مانع از رشد اسکلتال در آن ناحیه میشود و بنابر این بیمار دچار دفرمتی صورت میشود ولی پس از سن 18 سالگی هیچ محدودیتی وجود ندارد و تا هر سنی میتوان ایمپلنت دندانی انجام داد. 

در سنین پایین تر برای تک دندان میشود ایمپلنت دندانی انجام داد ولی باید پروتز ایمپلنت دندانی بعد از 18 سالگی تعویض شود تا اندازه آن با دندان های مجاور تناسب داشته باشد.

در صورتی که ایمپلنتها با طرحها و قطرها و زوایای مختلف از هم کاشته شوند ، بهتر است که با روکش آنی به یکدیگر متصل شوند و به صورت گروهی روکش شوند تا اینکه تک تک و به طور مجزا روکش شوند به این دلیل که میتوانند در تحمل فشارهای جویدن به کمک هم بیایند .

 

https://www.webmd.com/oral-health/guide/dental-implants

 
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت