سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چه اتفاقی می افتد اگر یکی از لمینت ها بشکند یا بیوفتد؟


چه اتفاقی می افتد اگر یکی از لمینت ها بشکند یا بیوفتد؟


قيمت 0ريال

چه اتفاقی می افتد اگر یکی از لمینت ها بشکند یا بیوفتد؟
چه اتفاقی می افتد اگر یکی از لمینت ها بشکند یا بیوفتد؟

 

چه اتفاقی می افتد اگر یکی از لمینت ها بشکند یا بیوفتد؟

بهتر است برای انجام دادن لمینت دندان، یک متخصص دندانپزشکی زیبایی قابل اطمینان را انتخاب کنید. عدم قراردادن صحیح روکش لمینت دندان سرامیکی، ممکن است علاوه بر افزایش هزینه ، صدمات جبران ناپذیری را از نظر سلامت دندان ها و لثه سبب شوند.روکش لمینت حتی تا 20 سال دوام خواهد داشت. پس از آن ، شما باید روکش های لمینت دندان را جایگزین کنید. اما ، دقیقاً مانند دندان های طبیعی و یا هر قسمت دیگر بدن ، مدت دوام و ماندگاری لمینت های شما تحت تأثیر نحوه مراقبت از آنها ، قرار دارد. کته جالب در مورد لمینت سرامیکی این است که لمینت دندان نیازی به مراقبت اضافی ندارد. اما مراقبت از آنها درست مانند نحوه مراقبت از دندانهای طبیعی بر رضایت شما از روکشهای لمینت دندان تأثیر خواهد گذاشت. دوام لمینت دندان بیشتر از ماندگاری کامپوزیت دندان است.

سعی کنید وحشت نکنید. گاهی اوقات این اتفاق می افتد ، اگرچه نادر است. لطفاً سعی کنید روکش را نجات دهید.با مطب متخصص پروتز تماس بگیرید و آنها باید در اسرع وقت سعی کنند شما را به آنجا برسانند. دندان شما ممکن است هنگام افتادن روکش به غذاهای سرد یا مایعات حساس باشد. در صورت از دست دندان دندان ایمپلنت دندان بهترین گزینه درمانی است.

آیا می توانم بعد از روکش دندانهایم را مسواک بزنم و نخ دندان بزنم ، و آیا هنوز هم برای قرارهای بهداشت حرفه ای باید مراجعه کنم؟

بله ! می توانید تمام دندان های خود را به همان روش مسواک بزنید. باید قرارهای منظم بهداشت دهان خود را مانند گذشته ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: طول عمر ایمپلنت دندان، معایب کامپوزیت دندان، عفونت ایمپلنت دندان

برخی از گزینه های دیگر برای لمینت چیست؟

یکی از گزینه های دیگر "Snap on Smile" نام دارد. این چیزی است که شما بر روی دندان های خود می پوشید تا توهم یک لبخند محکم تر و سفیدتر را به شما نشان دهد. به نظر می رسد به عنوان Lumineers یا روکش طبیعی نیست اما برخی از افراد این گزینه را ترجیح می دهند. طول عمر لمینت دندان ده تا پانزده سال است.

کامپوزیت ونیر نیز مانند لمینت دندان عمل می کند. برای استفاده از کامپوزیت دندان، این ماده را به شکل خمیر در می‌آورند سپس بر روی قسمتی از دندان که صدمه دیده میگذارند و با استفاده از تاباندن امواج نور مواد کامپوزیت را بر روی دندان فیکس می‌کنند. از آنجاییکه کامپوزیت دندان مستقیما توسط دندانپزشک روی دندان شکل می گیرد ، تجربه و مهارت متخصص دندانپزشک زیبایی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. برخلاف لمینت دندان که ساخت آن در آزمایشگاه دندانپزشکی صورت می گیرد. بنابراین کامپوزیت ونیر علاوه بر آنکه به مهارت و تجربه متخصص دندانپزشکی زیبایی وابسته است ، هنر وی نیز در نتیجه ی نهایی کامپوزیت تاثیرگذار است. بنابراین توصیه می شود برای دسیابی به یک نتیجه ی عالی،  کامپوزیت دندان های خود را حتما توسط یک متخصص دندانپزشکی زیبایی که مهارت و آموزش لازم را در این زمینه دارا باشد انجام دهید.

چگونه می توانم از لمینت خود مراقبت کنم؟

مسواک زدن دو بار در روز به مدت دو دقیقه ، نخ دندان زدن روزانه و پوشیدن محافظ گزش در شب روش های خوبی برای محافظت از روکش ها است. همچنین از پرهیز از خوردن غذاهای بسیار سخت مانند بادام یا ترک خوردن پوسته با روکش لمینت سرامیکی بسیار مفید است.

 

شایع ترین دلیل تعویض لمینت چیست؟

روکش لمینت بسیار قوی است و نباید در شرایط عادی شکسته شود. در صورت بروز رکود لثه ، ریشه دندان ممکن است در معرض دید قرار بگیرد. بیماران ممکن است از روکشهای جدید بخواهند که ریشه ها را بپوشاند. تمامیت دندانهای روکش شده به حاشیه می افتد و روکش به دندانهای موجود وصل می شود. احتمال پوسیدگی بیشتر وجود ندارد به شرط آنكه از روکش ها به درستی مراقبت شود ، همانطور كه ​​در بالا توضیح داده شد ، مسواك زدن منظم با خمیردندان و نخ دندان زدن.

هزینه روکش کامپوزیت دندان پایینتر از قیمت لمینت دندان است. این امر به عواملی مانند اینکه چند دندان نیاز به روکش ها ، وضعیت آنها و غیره بستگی دارد. برخی ممکن است دریابند که قیمت لمینت دندان گران است ، اما روکش های لمینت ارزش این سرمایه گذاری را دارند. طول عمر لمینت دندان حدود 15 سال است. اگر از نظر رنگ ، شکل ، اندازه و موقعیت دندان های خود ناراضی هستید ، توصیه می شود که از روکش لمینت دندان استفاده کنید.هر دندانپزشکی می تواند روکش لمینت سرامیکی را روی دندان قرار دهد ، اما ایجاد یک لبخند زیبا و تطبیق رنگ عالی نیاز به یک سطح فوق العاده از مجموعه مهارت و تجربه دندانپزشکی زیبایی ، کیفیت مواد لمینت دندان و نیز مهارت کار آزمایشگاه دارد. تطبیق فقط یک دندان دو دندان لمینت شده با سایر دندان های موجود احتمالاً دشوارترین کاری است که دندانپزشک زیبایی تاکنون مجبور به انجام آن می کند.  

 

https://www.durhamcitysmiles.co.uk/treatments/smile-styling/dental-veneers

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت