سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انتخاب رنگ کامپوزیت ونیر


انتخاب رنگ کامپوزیت ونیر


قيمت 0ريال

انتخاب رنگ کامپوزیت ونیر
انتخاب رنگ کامپوزیت ونیر

انتخاب رنگ کامپوزیت ونیر

خیلی از افراد به واسطه گسترده بودن رنگ در این روش تمایل دارند جهت سفید کردن دندان ها ، کامپوزیت دندان را انتخاب کنند. لمینت دندان نیز می تواند برای این منظور بکار رود. همچنین اگر دندان ندارید ایمپلنت دندان می تواند برای جایگزینی دندان از دست رفته بکار رود.

اما با توجه به اینکه اصلاح طرح لبخند با تکیه بر معیارهایى مانند جنسیت افراد ، سن، رنگ پوست ،چهره بیمار انجام می شود ، بهتر است دندانپزشک را در جلسه مشاوره ، یعنی دقیقا قبل از شروع درمان کامپوزیت ونیر از انتظارات خود مطلع نمایید تا با توجه به معیار های فوق و سلیقه شما رنگ کامپوزیت دندان انتخاب شود .

نکاتی در مورد کامپوزیت ونیر :

1- کامپوزیت ونیر اگر درست انجام شود ، باعث خرابی یا مشکلات دندانی نمی شود

2- دندانی که کامپوزیت شده اگر در آینده نیاز به درمان دندانپزشکی پیدا کند از پشت دندان ، برای انجام درمان های دندانپزشکی دسترسی داریم و لزومی ندارد کامپوزیت را از روی دندان برداریم.

3- برعکس لمینت سرامیکی در صورتی که کامپوزیت دچار شکستگی شد می توان آن را تعمیر کرد

4- ماندگاری کامپوزیت دندان به بهداشت و مراقبت های بیمار بستگی دارد و نمی توان تاریخ انقضا برای آن گذاشت و تا زمانی که مشکلی برای آن پیش نیاید دوام دارد .

بیشتر بخوانید: طول عمر ایمپلنت دندان، مراحل انجام ایمپلنت دندان، عفونت ایمپلنت دندان، کاشت دندان

طول عمر کامپوزیت ونیر

کامپوزیت ونیر تاریخ انقضا ندارد و هیچ زمان مشخصی برای تعویض آن نمی توان تعیین کرد و در واقع تا زمانی که مشکلی برای آن پیش نیاید نیازی به تعمیر یا تعویض ندارد و دوام آن به کیفیت درمان، مراقبت های بیمار و کیفیت مواد بستگی دارد و ممکن است سالیان سال بدون نیاز به تغییر باقی بماند .

از مزایای ونیر کامپوزیت این است که دندان تراشیده نمی شود.
در صورتی که بر اثر وارد شدن فشار های بالا دندان شما دچار پریدگی لبه و یا شکستگی شود همانند دندان های طبیعی می توانید آن ها را ترمیم کنید.
در این روش دندان های شما قابلیت تحمل فشار های بالا در زمان جویدن مواد غذایی را دارد. از معایب کامپوزیت دندان نیز تغییر رنگ و لکه گیری ان است .
دندان هایی که به وسیله ونیر کامپوزیت مورد ترمیم قرار می گیرند دارای ظاهر طبیعی بسیار زیادی با دندان های شما هستند .

 

https://www.durhamcitysmiles.co.uk/treatments/smile-styling/dental-veneers

 
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت