سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ایمپلنت بهتر است یا دندان مصنوعی؟


 
قيمت 0ريال

ایمپلنت بهتر است یا دندان مصنوعی؟
ایمپلنت بهتر است یا دندان مصنوعی؟

ایمپلنت بهتر است یا دندان مصنوعی؟

دندانهای از دست رفته نه تنها برای دهان شما خوب نیست. بلکه آنها می توانند بر سلامتی و عزت نفس شما تأثیر بگذارند.

از دست دادن دندان نسبتاً متداول است ، نه فقط برای افراد مسن بلکه افراد جوان نیز ممکن است اتفاق افتد. نزدیک به 70٪ از بزرگسالان در سنین 35 تا 44 سال حداقل یک دندان از دست رفته دارند و 1 از 4 نفر بالای 74 سال دندانهای خود را از دست نمی دهند.

ایمپلنت دندان و پروتز دندان می تواند به بازگرداندن اعتماد به نفس در لبخند و سالم نگه داشتن دهان کمک کند. اگر در تصمیم گیری مشکل دارید ، ما مزایا و اشکالات هر گزینه را به اشتراک می گذاریم:

آیا کاشت دندان یا پروتز دندان حتما لازم است؟

آیا به کاشت دندان یا پروتز دندان نیاز دارید؟ این یک سوال خوب است که باید قبل از غوطه وری و تصمیم گیری بین این دو پرسیده شود.

اعتماد به نفس شما می تواند هنگامی که دندان های خود را از دست نمی دهید ، مورد تأثیر قرار گیرد ، اما این تنها دلیل نیست که باید کاشت دندان یا پروتز دندان در نظر بگیرید. دندانهای از دست رفته می توانند بیشتر از آنچه متوجه می شوید بر سلامتی شما تأثیر بگذارد.

هنگامی که لثه ها در معرض خطر قرار می گیرند ، گیر کردن مواد غذایی و باکتری ها در آنها آسان است. و اگر این مواد غذایی و باکتری ها از بین نروند ، می توانند منجر به عفونت های ناخوشایند شوند. عفونت اغلب با بیماری لثه دنبال می شود ، که هم به بیماری های قلبی و هم با دیابت مرتبط است.

دندانهای گمشده بر ساختار فک شما نیز تأثیر می گذارد. همسایگان درج شده بعدی دندان شما ممکن است سعی کنند این شکاف را با جابجایی برای سرباز گمشده خود پر کنند. این تغییر دندان می تواند اثر دومینو داشته باشد. با حرکت دندان ها ، استخوان فک شما به مرور زمان تغییر می کند و ساختار دهان شما ناپایدار می شود. همه موارد فوق می تواند منجر به پوسیدگی دندان و از بین رفتن دندان های بیشتر شود.

حالا می دانید که نوعی جایگزینی دندان ضروری است ، چگونه می توانید بگویید کدام یک برای شما مناسب است؟

آیا دندان مصنوعی مناسب شماست؟

دندان مصنوعی جایگزینی دندان قابل جابجایی است که در یک مجموعه کامل یا جزئی قرار می گیرد. آنها بیشتر برای کسانی که مجموعه دندانهایشان را از دست می دهند بیشتر از یک مورد در اینجا یا آنجا هستند.

دندان مصنوعی  نسبت به ایمپلنت دندان ارزان است و به هر دلیلی می توانید آنها را در طول روز از بین ببرید. آنها برای هر کس که فک های ناسالم یا ضعیف دارند گزینه مناسبی هستند.

 

https://www.wcdentalarts.com/dental-implants-vs-dentures-whats-right-for-you/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت