سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مزایای ایمپلنت


 
قيمت 0ريال

مزایای ایمپلنت
مزایای ایمپلنت

مزایای ایمپلنت دندان

فرای مباحث زیبایی‌شناسی، بسیاری از مردم فاکتورهای بهداشتی ایمپلنت را در هنگامی که می‌خواهند دندان بکارند، یکی از مزایای استفاده از آن می‌دانند. برای مثال

می‌توانند از تحلیل فک پیشگیری کنند.

از فاسد شدن استخوان فک جلوگیری می‌کنند.

باعث جوان‌تر به نظر رسیدن ظاهر صورت شده و اعتماد به نفس را افزایش می‌دهند و همچنین باعث بهبود بهداشت و سلامت دهان و دندان می‌شوند.

ایمپلنت‌های دندانی سلامت عمومی را بهبود می‌دهند.

با داشتن دندان‌های قوی که عملکرد آن‌ها کامل است، بیماران می‌توانند رژیم غذایی خود را گسترش داده و غذاهای سالم مانند آجیل و میوه‌ها را دوباره در برنامه غذایی خود قرار دهند.

زمانی که از ایمپلنت‌های دندانی به درستی مراقبت شود، می‌توانند مادام‌العمر باشند بنابراین آن‌ها یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها برای جایگزینی بلندمدت دندان هستند.

بر خلاف دندان مصنوعی، ایمپلنت‌ها هرگز لق نشده و حرکت نمی‌کنند و برای مراقبت و نگهداری از آن‌ها نیازی به استفاده از تمیزکننده‌های مخصوص و چسب نیست.

بر خلاف بریج های ثابت، از مزایای ایمپلنت دندانی، عدم نیاز به تنظیم است.

مطالعات نشان می‌دهد که نرخ موفقیت استفاده از ایمپلنت‌های دندانی بیش از 95 درصد است.

دقیقا به همان شکلی که از دندان‌های واقعی خود مراقبت می‌‌کنید از ایمپلنت نیز مراقبت نمایید. پس از کاشت ایمپلنت باید بافت اطراف آن را تمیز نگه دارید و هر روز دهان خود را با دقت مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید و برای مسواک زدن باید مسواک تان را با زاویه ۴۵ درجه قرار بدهید تا مسواک بتواند به خوبی به خارج کردن پلاک بین دندان‌ها بپردازد. استفاده از نخ دندان را به هیچ عنوان فراموش نکنید و از تمیز شدن همه سطوح دهان و دندان خود اطمینان حاصل کنید. برای تمیز کردن دندان و لثه خود از نخ دندان مناسب استفاده کنید. در صورتی که شما دچار هرگونه مشکلی شدید قبل از آنکه زمان مراجعه بعدی فرا برسد بهتر است به مطب دندان پزشک مراجعه کنید تا شما را معاینه نموده و در صورت نیاز به درمان، اقدامات لازم را انجام دهد.

بدن شما با افراد دیگر متفاوت است، بنابراین قابلیت بهبودی و التیام بدن شما نیز منحصر به فرد است. غیر از این موضوع، به طور کلی روند بهبودی طبیعی پس از مراحل ایمپلنت دندان چنین است:

 

روز اول تا دوم: به طور کلی روز جراحی و روز بعد از آن نسبت به روزهای دیگر ناراحت کننده‌تر بوده و معمولاً مقداری تورم وجود دارد. در این مدت باید از حرکاتی که با کشیدگی بافت جراحی شده همراه است، مانند باز کردن بیش از حد دهان و یا خندیدن اجتناب کنید. همچنین از فشردن بافت لثه جراحی شده خودداری کنید، زیرا این کار جریان خون کافی به لثه را که التیام و درمان را تسریع می‌کند، قطع کرده و مختل می‌سازد.

روز سوم: در روز سوم، شما باید درد کمتری داشته باشید، اگر چه ناحیه جراحی هنوز هم تا حدودی متورم است، اما احتمالاً می‌توانید خوردن غذای بیشتری را آغاز کنید. سعی کنید غذا را با طرف دیگر فک خود بجوید. ناحیه جراحی شده و یا بافت حساس لثه در اطراف گرافت یا ایمپلنت را دستکاری نکنید. از انجام حرکاتی که سبب کشیده شدن این بافت می‌شود، مانند باز کردن بیش از حد دهان و یا خندیدن خودداری کنید. از وارد کردن فشار بر بافت لثه پرهیز کنید، زیرا سبب قطع جریان خون کافی به محل جراحی و به تأخیر افتادن التیام آن می‌شود. مراحل دوره بهبودی پس از عمل، باید تدریجی بوده و پیشرفت مداوم و مستمر داشته باشد. در صورت عدم مشاهده بهبود مستمر در ناحیه جراحی شده، لطفاً با کلینیک ما تماس بگیرید.

اگر جراح یک اباتمنت (مکانیسم اتصال) را در دهان شما قرار دهد، از پایه ایمپلنت برای جویدن استفاده نکنید. همچنین در صورتی که گاز پانسمان در دهان شما قرار داده شد، باید قبل از خواب آن را از دهان خود خارج کنید.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت