سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انتخاب بهترین کامپوزیت دندان مناسب صورت


 
قيمت 0ريال

انتخاب بهترین کامپوزیت دندان مناسب صورت
انتخاب بهترین کامپوزیت دندان مناسب صورت
کامپوزیت ونیر چیست؟ ونیر کامپوزیت، کامپوزیت ونیر دندان

کامپوزیت دندان: یکی از چشمگیرترین جنبه های دندانپزشکی مدرن این است که بسته به وضعیت ، بودجه و نتایج مورد نظر ، روش های زیادی برای بهبود و اصلاح لبخند وجود دارد. امروزه گزینه ای مناسب برای هر کسی که می خواهد دندان های خود را زیبا تر جلوه دهد وجود دارد.

روکش ها یکی از محبوب ترین روش ها برای اصلاح طرح لبخند هستند. روکش ها یک لایه از مواد هستند که بر روی جلوی دندانهای موجود چسبانده می شوند تا ظاهری جدید ایجاد کنند. انواع مختلفی از روکش ها وجود دارد ، اما متداول ترین آنها روکش لمینت سرامیکی و روکش های کامپوزیت ونیر هستند.
انتخاب رنگ کامپوزیت ونییر بر چه مبنایی است؟
مهمترین فاکتور در انتخاب رنگ سلیقه و خواسته مراجعه کننده است
فاکتور بعدی رنگ چهره است ، قاعدتا رنگ دندانها بایست با رنگ چهره تناسب داشته باشد.
مورد بعدی سن بیمار است . استفاده از رنگهای روشن معمولا در افراد جوانتر توصیه می شود .
و در ضمن دندانپزشک در انتخاب رنگ باید به رنگ پایه دندانهای اصلی و میزان شفافیت برند کامپوزیت مورد استفاده دقت کند.
انتخاب بهترین کامپوزیت دندان مناسب صورت

کامپوزیت دندان و ونیرهای پرسلن محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. قابلیت آنها در اصلاح موارد ساختاری و زیبایی دندانپزشکی در مدت زمان کوتاه، آنها را به روشی تبدیل کرده است که افراد در موارد زیبایی دندانپزشکی آن را دنبال می کنند. وقتی صحبت از کامپوزیت دندان یا ونیر پرسلن می شود، گزینه های بی پایانی برای انتخاب وجود دارد. سؤالات زیادی از طرف بیماران مان در مورد این کامپوزیت ونیر ها دریافت می کنیم و متوجه شده ایم که بزرگترین سوالی که مطرح می شود معمولاً یک سوال بهداشتی نیست - موضوع زیبایی است! انتخاب کامپوزیت ونیر های مناسب برای صورت شما می تواند به اندازه ی انتخاب یک دندانپزشک زیبایی مناسب مهم باشد.
انتخاب رنگ کامپوزیت دندان

افرادی که به فکر دریافت روکش کامپوزیت دندان هستند ممکن است نگران انتخاب رنگ مناسب برای دندانهای جدید خود باشند. از این گذشته ، هیچ یک از افرادی که کامپوزیت ونیر انجام می دهند ، نمی خواهند که دندان های جدید شان جعلی به نظر برسد. کار با یک متخصص دندانپزشک زیبایی در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید به این معنی است که شما در طی تصمیم گیری با دقت و دقیق راهنمایی خواهید شد تا در نهایت با یک لبخند براق ، سفید و بی عیب و نقصو کار داشته باشید.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت