سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟


 
قيمت 0ريال

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
 خیلی از کسانی که می‌خواهند ایمپلنت دندان انجام دهند نگران درد بعد از ایمپلنت هستند .
در حین عمل ایمپلنت ، دندانپزشک ناحیه مورد نظر را بی حس می کند و بنابراین در حین انجام کار شما دردی را حس نمی کنید .
اما بعد از عمل ، احتمالا کمی درد خواهید داشت و درد ان تقریبا مشابه درد بعد از کشیدن دندان است، اما اینکه این درد چقدر طول می‌کشد و چقدر شدت دارد، بسته به هر فردی متفاوت است. در ضمن راه‌هایی وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها این درد را برطرف کرد یا به حداقل رساند.
میزان دردی که بعد از کاشت ایمپلنت احساس می‌کنید به این بستگی دارد که وسعت جراحی چقدر بوده و اینکه چه تعداد ایمپلنت انجام داده‌اید. هرچه فرایند عمل طولانی‌تر باشد و ایمپلنت‌های بیشتری انجام داده باشید، درد بعد از جراحی هم بیشتر خواهد بود.
و اما اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد دارید؟
نمی‌توان زمان دقیقی را مشخص کرد و میزان و طول این درد برای هر فردی متفاوت است. با این حال، معمولاً افراد حداکثر تا ۱۰ روز بعد از جراحی این درد را احساس می‌کنند. در این مدت برایتان مسکن‌هایی تجویز می‌شود تا دردتان را تسکین دهد. علاوه بر این، ممکن است بعد از جراحی کمی تورم هم داشته باشید که معمولاً پس از ۳ تا ۵ روز از بین می‌رود.
عفونت ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان درست مانند دندانهای طبیعی عمل می کند و می توانند مانند دندانهای طبیعی عفونت کند. در صورت غفلت یا مراقبت نامنظم، ایمپلنت های دندان عفونت میکند و از بین می روند.

عفونت اطراف ایمپلنت دندان نوعی بیماری لثه است که به عنوان لانه گزینی شناخته می شود. این عفونت می تواند نتیجه سیگار کشیدن، یک روال بهداشت دهان و دندان ناکام، دیابت، یک سیستم ایمنی بدن به خطر بیافتد، عادات عملکردی (بروکسیسم) یا یک واکنش آلرژیک به خود ایمپلنت باشد. در صورت عدم درمان، از دست رفتن و عفونت پیشرونده استخوان می تواند باعث از بین رفتن ایمپلنت شود.
آیا ایمپلنت دندان دائمی است؟

کاشت دندان مدت مدیدی است که وجود دارد. در حقیقت، Ingvar Brånemark، یک جراح ارتوپدی سوئدی، اولین ایمپلنت های دندانی را در سال 1952 اختراع کرد. كارهاي برند Branch نشان دهنده موفقيت كلينيكی كاشت و معرفي مفهوم استخوان سازی، شكست بخش بود. تحقیقات بیش از 40 سال گذشته ادامه یافته است که ثابت می شود پیشرفت چشمگیری در زمینه دندانپزشکی است.

از آنجا که ایمپلنت دندان دقیقاً مانند دندانهای طبیعی شما به نظر می رسد و احساس می شوند، می توانند به بهبود عزت نفس و اعتماد به نفس شما کمک کنند. بسیاری از افرادی که به دلیل دندان های از دست رفته دارای شکافی در دهان خود هستند می توانند پس از دریافت ایمپلنت دندان خود با غرور لبخند بزنند.

گذشته از زیبایی شناسی کاشت ها، صحبت کردن و غذاخوردن را برای شما آسان تر می کنند زیرا دندانپزشک با گذاشتن تیتانیوم آنها را در فک شما ایمن می کند. لازم نیست نگران از بین رفتن ایمپلنت خود به مرور زمان مانند دندان مصنوعی باشید. از آنجایی که آنها به دندانهای دیگر شما متصل نیستند ، کاشت دندان از سلامت کلی دهان شما پشتیبانی می کند.

گزینه های کاشت دندان از جمله مینی کاشت، پروتز و پل وجود دارد. به عنوان یک بیمار ترمیمی فعلی یا آینده، این امر برای شما محتاط است که در مورد مزایا و اشکالات هر یک اطلاعات کسب کنید تا بتوانید بهترین تصمیم برای جایگزینی دندان را برای شیوه زندگی و ترجیحات خود بگیرید.
علت لق شدن ایمپلنت دندان

بهترین جایگزین دندان از دست رفته ایمپلنت دندان است که امروزه یکی از پرکاربرد ترین دست آوردهای بشر در رشته دندانپزشکی است، ایمپلنت دندان به گونه ای طراحی میشود که کمترین عوارض و شکست را داشته باشند. ایمپلنت دندان در موارد بسیار نادر امکان دارد دچار لق شدن و یا دچار شکست شوند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد باید علت لق شدن آن مشخص شود و مجدد ترمیم شود.

برای انجام اینکار لازم است قرار ملاقاتی با متخصص ایمپلنت خود تعیین کنیم تا علت لق شدن ایمپلنت دندان با عکس برداری از دندان مشخص شود.

در این مطلب قصد داریم درباره علت های لق شدن ایمپلنت دندان، انواع لق شدن آن و علائم لق شدن ایمپلنت و راه کار های درمان آن که تجربه بیماران و متخصصان کلینیک سیب سفید میباشد صحبت کنیم.

ابتدا انواع مختلف لق شدن ایمپلنت دندان را برای شما توضیح خواهیم داد زیرا باید بدانیم کدام قسمت ایمپلنت دچار لق شدگی است.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت