سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کامپوزیت می‌تواند باعث ایجاد بوی نامطبوع در دهان فرد گردد


 
قيمت 0ريال

کامپوزیت می‌تواند باعث ایجاد بوی نامطبوع در دهان فرد گردد
کامپوزیت می‌تواند باعث ایجاد بوی نامطبوع در دهان فرد گردد
کامپوزیت می‌تواند باعث ایجاد بوی نامطبوع در دهان فرد گردد
همه چیز به تجمع باکتری‌ها برمی‌گردد. اگر طوری رفتار کنید که این باکتری‌ها در اطراف دندان شما جا خوش کنند، بوی بد دهان چیز قابل انتظاری خواهد بود. خواه از روکش استفاده کرده باشید یا نه.

روکش کردن دندان با کامپوزیت باعث غیرطبیعی شدن رنگ دندان می‌شود
عده‌ای از بیماران تمایل دارند از رنگ‌های سفید و خیلی از روشن‌تر از دندان خود برای روکش استفاده کنند. این پدیده باعث شده باور جامعه بر این باشد که کامپوزیت منجر به ظاهری غیرطبیعی می‌شود. اما خب خوشبختانه طیف رنگی متنوعی برای آن وجود دارد و شما می‌توانید مناسب‌ترین رنگ را برای دندان خود انتخاب کنید.
ونیر کامپوزیت غیرقابل حذف است
یکی از برتری‌های کامپوزیت نسبت به لمینت؛ تراش ندادن دندان است. همین پروسه باعث می‌شود که شما بتوانید هر زمانی که تمایل دارید ونیر کامپوزیت را از روی دندان بردارید. هر چند کمتر کسی حاضر می‌شود این زیبایی را از دست بدهد اما خب کامپوزیت کردن دندان برخلاف لمینت غیرقابل بازگشت نیست.

آیا کامپوزیت می‌تواند تمام نقص‌های دندان را بپوشاند؟
در صورتی که دندان‌های شما بیش از اندازه نامرتب نباشند، استفاده از کامپوزیت بهترین روش برای کاور کردن عیب‌های دندان است. علاوه بر ظاهر یکنواخت و یکدست رنگ دندان‌های شما نیز براق و روشن می‌شود.
کامپوزیت در چند جلسه انجام می‌شود؟
خوشبختانه این روش کاملاً زودبازده است و در صورتی که دندان‌های پوسیده‌ای نداشته باشید، در یک جلسه می‌توانید به زیبای مورد انتظار خود دست یابید.
آیا کامپوزیت دندان ها را خراب می کنند؟

آیا کامپوزیت به دندانها صدمه می زند؟ جواب این است: نه ، کامپوزیت دندان دندان ها را خراب نمی کند. کامپوزیت ها نمی خواهند دندانهای طبیعی شما را خراب کنند. روکش های کامپوزیت برای تقویت زیبایی طبیعی دندان های شما هستند. کامپوزیت دندان ، دندانهای عادی شما را خراب نمی کنند و متناسب با لبخند و دهان شما خواهند بود. از مواد مخصوصی برای اتصال کامپوزیت دندان به دندانهای طبیعی استفاده می شود و سپس کامپوزیت ونیر روی دندانها محکم و سخت می شود. هنگامی که کامپوزیت به دندان پیوند زده شد ، برای اینکه لبخند زیبایی به دست اورید ، صیقل داده شده و شکل می گیرند.

رزینی که برای چسباندن کامپوزیت به دندانها استفاده می شود باعث خراب شدن دندان زیر رزین نمی شود. حتی لمینت دندان جنس مینای طبیعی دندان را ندارد و دندان شما را لکه دار نمی کند ، همچنین لمینت دندان در برابر صدمه نسبت به دندان های عادی بسیار سخت و مقاوم هستند. کامپوزیت دندان نیز به دندان های طبیعی آسیب نمی رسانند با این حال مقاومت لمینت دندان از مقاومت کامپوزیت دندان بیشتر است.  

استفاده از کامپوزیت دندان نسبت به لمینت دندان مزایایی دارد. در مقایسه با قیمت لمینت دندان، قیمت کامپوزیت دندان هزینه کمتری خواهد داشت. برای کسانی که نمی خواهند بودجه ی زیادی هزینه کنند ، کامپوزیت دندان گزینه بهتری است. معمولاً دندانپزشک می تواند روکش های کامپوزیت را در یک روز نصب کند زیرا آنها توسط خود دندانپزشک ساخته می شوند و همانند لمینت دندان در آزمایشگاه ساخته نمی شوند. همچنین روش کامپوزیت دندان در مقایسه با لمینت سرامیکی زمان کمتری می گیرد.

هنگام نصب لمینت دندان ، مینای دندان کمی تراشیده می شود تا روکش لمینت نصب شود. برای دریافت کامپوزیت دندان فقط مقدار کمی کار آماده سازی وجود دارد که باید روی دندانهای طبیعی انجام شود. اگر زمانی تصمیم بگیرید که دیگر کامپوزیت دندان را نمی خواهید ، می توانید روکش های کامپوزیت را از روی دندان حذف کنید.

می دانیم که  کامپوزیت ونیر دندانها را خراب نمی کنند. اگر می خواهید لبخند خود را بهبود بخشید ، کامپوزیت دندان یک گزینه عالی است. کامپوزیت دندان نسبت به روکشهای لمینت سرامیکی مزایای زیادی دارد اگرچه طول عمر لمینت دندان در مقایسه با روکشهای کامپوزیت طولانی تر خواهند بود  در مقابل هزینه ی کامپوزیت دندان پایین تر است.
معایب کامپوزیت دندان

    به اندازه یک روکش های لمینت سرامیکی قوی نیستند.
    ماندگاری کامپوزیت دندان کمتر از طول عمر لمینت دندان می باشد در مقابل تعویض و تعمیر آن آسانتر است.
    مقاومت کامپوزیت دندان در برابر لکه گیری کمتر از لمینت دندان می باشد

تصمیم شما بین روکشهای کامپوزیت و لمینت دندان به موارد زیادی بستگی دارد ، از جمله وضعیت فعلی دندانهای شما و بودجه شما! اگر اصلاح لبخند را دارید ، بهترین کار برای بحث در مورد انتخاب بین این گزینه ها مشورت با دندانپزشک خود است.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت