سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا لمینت دندان یک روش دائمی است؟


 
قيمت 0ريال

آیا لمینت دندان یک روش دائمی است؟
آیا لمینت دندان یک روش دائمی است؟
آیا لمینت دندان یک روش دائمی است؟
درست است که در صورت مراقبت و نگهداری مناسب از دندان‌ها، می‌توان برای مدت زمان طولانی مثلاً حداقل 8 سال از هر روکش لمینت استفاده نمود. اما نمی‌توان گفت لمینت دندان یک روش دائمی است. زیرا علاوه بر آسیب‌پذیر بودن، به طور مرتب نیاز به رسیدگی و چکاب دارد. همچنین بعد از طی شدن طول عمر مفید روکش‌ها حتماً باید برای تعویض آن اقدام نمایید.
اصلاح طرح لبخند با لمینت دندان

اینکه در درمانهای زیبایی چه تعداد دندان باید مورد درمان قرار گیرد، یک اصل و قاعده کلی ندارد و بستگی به شرایط دندانها و توقع و انتظار مراجعه کننده از درمان زیبایی دارد .
گاهی ممکن است مشکل فقط با درمان یک یا چند دندان قابل اصلاح باشد و گاهی نیز کل دندانهای ناحیه طرح لبخند نیاز به اصلاح دارد .
اما معمولا در درمانهای زیبایی وسیع، ناحیه طرح لبخند ( یعنی دندانهایی که در حین لبخند مشخص می شوند ) شامل ۸ تا ۱۰ دندان در قوس هر فک می شود که به فرم قوس فک و فرم لب و دهان و موقعیت فک هم بستگی دارد .
و باز هم اینکه ایا می شود دندانهای یک فک مثلا فقط فک بالا انجام شود و یا دندانهای هر دو فک باید مورد درمان قرار گیرد، به شرایط دندانها و خواسته بیمار بستگی دارد . ولی اگر تفاوت رنگ انتخابی با رنگ دندانها زیاد باشد، بهتر است هر دو فک مورد درمان قرار گیرد .
هزینه لمینت دندان چقدر است؟
لمینت دندان با توجه به طول عمر طولانی که دارد یکی از روش‌های مقرون به صرفه است. اما در بین سایر روش‌های زیبایی جز پر هزینه ترینها محسوب می‌شود. به علاوه میزان تخصص و مهارت دندان‌پزشک، نوع برند انتخابی و ... نیز می‌توانند روی این هزینه تأثیر مستقیم داشته باشند.
با کمک لمینت کدام نقص‌های دندان را می‌توان رفع کرد؟
هر چند رنگ بد دندان‌ها را می‌توان با لمینت کردن به خوبی پوشش داد. اما به دلیل نازک بودن روکش لمینت، تنها برای پوشاندن نقص‌های جزئی می‌توان از آن کمک گرفت.
آیا لمینت دندان دائمی است؟

صرف نظر از اینکه چقدر از روکشهای لمینت دندان خود مراقبت می کنید ، در نهایت مجبور خواهید بود که آنها را جایگزین کنید زیرا روکش های لمینت سرامیکی به عنوان یک راه حل دائمی طراحی نشده اند. برای اطمینان از ماندگاری لمینت دندان شما تا حد ممکن موارد زیر را در نظر بگیرید:
مراقبت از دهان و دندان را خوب انجام دهید: تمیز کردن صحیح دهان برای سلامت دهان و دندان ، سلامت کلی شما و لمینت دندان شما ضروری است. اطمینان حاصل کنید که حداقل روزانه دو بار دندان های خود را با استفاده از خمیر دندان با کیفیت مسواک بزنید. هر بار مسواک زدن را با یک دهانشویه با کیفیت که حاوی مواد ضد باکتری است ، ادامه دهید. این مواد شیمیایی به از بین بردن باکتری هایی که می توانند منجر به پوسیدگی دندان شوند ، کمک می کنند.
دندانهای خود را خرد نکنید: بهم فشردن دندان ها ، به سرعت لمینت دندان شما را از بین می برد. به خاطر داشته باشید که لمینت سرامیکی به هیچ وجه به اندازه دندانهای طبیعی شما قوی نیستند. اگر شب ها دندان های خود را خرد می کنید یا به اصطلاح دندان قروچه دارید، از محافظ دندان استفاده کنید.
تمامی این مراقبت ها برای افزایش طول عمر لمینت دندان و نیز مشابه آن کامپوزیت دندان و نیز سایر درمان های دندانپزشکی نظیر ایمپلنت ضروری است.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت