سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ماندگاری کامپوزیت ونیر


ماندگاری کامپوزیت ونیر


قيمت 0ريال

ماندگاری کامپوزیت ونیر
ماندگاری کامپوزیت ونیر

ماندگاری کامپوزیت ونیر

عوامل بسیاری در عمر کامپوزیت موثر هستند که در این مقاله به آنها اشاره میشود ، اصلی ترین مورد مهارت دندانپزشک است و باید متخصص دندانپزشک زیبایی باشد و مورد بعدی بهداشت خوده شخص و مراقبت های بعد از انجام کامپوزیت در مدت دوام کامپوزیت و دوام آن بسیار موثر می باشد .

مهارت و تجربه دندانپزشک زیبایی

مهارت دندانپزشک در روش کار برای  کامپوزیت ونیر بسیار تاثیر گذار است .

مواردی که در عمر کامپوزیت موثر است :

تجربه و مهارت دندانپزشک زیبایی

هنر دست و ظرافت در کار دندانپزشک

کار های لازم بعد از انجام کامپوزیت ونیر

همانطور که میدانید مراقبت از دندان دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد ،امام بعد از انجام کامپوزیت این مراقبت ها بیشتر می شوند و باید برخی موارد را در نظر داشته باشید .مصرف بیش از حد چای و قهوه می تواند کمک به تغییر رنگ کامپوزیت کند، همانطور که دندان ها رنگ پذیر هستند، کامپوزیت های روی دندان نیز با مصرف زیاد این نوشیدنی ها ممکن است رنگشان  تغییر کنند و از شفافیت آن ها کم شود . در نهایت فردی که کامپوزیت ونیر انجام داده است تا جایی که امکان دارد از مصرف این نوشیدنی ها خودداری کند .  عدم رعایت بهداشت دهان ودندان مصرف زیاد این نوشیدنی ها می تواند به مرور از شفافیت کامپوزیت کم و در نتیجه باعث تغییر رنگ آن ها بشود .به هیچ عنوان توصیه نمی شود که از غذاهای سفت بعد ازانجام کامپوزیت ونیر استفاده شود. تا جایی که ممکن است از خوردن خوراکی های سفت مثل ته دیگ خودداری شود .

مراحل کامپوزیت دندان چیست؟

برای رفع مشکلات زیبایی دندان لایه نازکی از مواد که همرنگ دندان های طبیعی است به نام کامپوزیت روی سطح دندان می گذارند. مردم برای داشتن لبخندی زیبا و تاثیر گذار به کامپوزیت روی آورده اند .

منبع مقاله: http://www.jispcd.org/article.asp?issn=2231-0762;year=2018;volume=8;issue=2;spage=99;epage=103;aulast=Sabbagh

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت