سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کامپوزیت دندان چقدر عمر می کند؟




قيمت 0ريال

کامپوزیت دندان چقدر عمر می کند؟
کامپوزیت دندان چقدر عمر می کند؟
طول عمر کامپوزیت دندان
این یک سؤال دشوار است و تقریباً تا حد زیادی بستگی به چگونگی مراقبت از آنها دارد. اگر دچار بروکسیسم (سنگ زنی دندان) هستید ، کامپوزیت های شما دقیقاً مانند دندان های معمولی شما تراشه و شکاف می گیرند. دندانپزشک شما می تواند شما را به عنوان یک نگهبان شبانه به شما کمک کند تا روکش ها به مدت طولانی در وضعیت بالا قرار بگیرند. اما طریقه نیش زدن دندانهایتان و پوشیدن و پارگی امری غیرقابل اجتناب است و بیشترین تخمین ها برای روکشهای کامپوزیتی بین 2-8 سال است.

به یاد داشته باشید که لمینت های دندانی بین 10 تا 20 سال دوام دارند اما می توانند پنج برابر گرانتر باشند. بنابراین ممکن است طول عمر کامپوزیت چیزی باشد که نگران آن هستید ، اما بندرت برای بیماران مشکلی ایجاد نمی کند. اگر تراشه های کامپوزیت خود را حفظ کرده اید و مشکل اساسی وجود دارد ، دندانپزشکان با استعداد آرایشی و بهداشتی ما می توانند به شما کمک کنند.
آیا روکش های کامپوزیت ایمن هستند؟
بیشتر بخوانید: مزایا و معایب ونیرها
روکش های کامپوزیت از این نظر ایمن هستند که ماده رزینی که از آن ساخته شده اند بی اثر بوده و به شما آسیب نمی رساند. آنها همچنین از لمینت کمتر تهاجمی هستند زیرا دندان ها نیازی به حفر ندارند زیرا مجسمه توسط دندانپزشک شما روی سطح دندان قرار می گیرد.
آیا روکش های کامپوزیت از روکش های لمینت بهتر هستند؟
کمتر تهاجمی ، برای سلامتی دهان و دندان تان بهتر است ، به همان زیبایی به نظر برسید ، ارزان تر بوده و برای مدت طولانی دوام دارید. اما آنها فقط بهتر نیستند. اگر مشکلات قابل توجهی دارید یا دندانهای آسیب دیده بدی دارند ، ممکن است لمینت تنها گزینه شما باشد. اما برای دو حق ثبت اختراع که می توانند بین این دو انتخاب کنند و هر دو مناسب هستند ، هر بار به سراغ کامپوزیت ها می رویم. بطور کلی معایب کامپوزیت دندان کمتر از معایب لمینت دندان می باشد.
منبع مقاله:https://www.smileworksliverpool.co.uk/blog/composite-veneers/
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت