سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مضرات ایمپلنت دندان چیست؟


مضرات ایمپلنت دندان چیست؟
قيمت 0ريال

مضرات ایمپلنت دندان چیست؟
مضرات ایمپلنت دندان چیست؟

مضرات ایمپلنت دندان چیست؟

اگرچه این مزایا از ضررهای ایمپلنت دندان بیشتر است ، اما هیچ روشی برای همه مناسب نیست. در اینجا چند دلیل وجود دارد که ممکن است ایمپلنت دندان بهترین انتخاب برای شما نباشد.

شما باید شرایط مورد نیاز دندانپزشکی ایمپلنت را برآورده کنید

برای دریافت ایمپلنت دندان ، ابتدا باید معیارهای خاصی را رعایت کنید. از آنجا که عمل لنگر انداختن ایمپلنت به استخوان فک شماست ، اگر در نتیجه از دست دادن دندان دچار افت قابل توجهی از استخوان شده اید ، ممکن است در نتیجه موفقیت آمیز کاشت دندان کافی نباشد.

شما همچنین باید از سلامت جسمی خوبی برخوردار باشید تا فک شما از جراحی ایمپلنت دندان کاملاً بهبود یابد.

همچنین به افراد سیگاری توصیه نمی شود که ایمپلنت های دندانپزشکی داشته باشند. استعمال سیگار باعث خرابی ایمپلنت های دندانی می شود که می تواند خطر ریزش استخوان را افزایش دهد.

روش ایمپلنت دندان می تواند طولانی باشد

اگر به دنبال رفع سریع هستید ، جراحی ایمپلنت دندان برای شما مناسب نیست. به دور از ملاقات یک دندانپزشک تنها ، روش کاشت دندان اغلب چندین ماه طول می کشد.

اگر شما یک دندان آسیب دیده موجود را جایگزین می کنید ، این ابتدا لازم است که برداشته شود. سپس دندانپزشک شما باید محل دندان را قبل از قرار دادن لنگر ایمپلنت آماده کند.

پس از اتصال لنگر ، باید چند ماه صبر کنید تا بهبود یابد و استخوان اطراف آن رشد کند. مرحله آخر عمل شامل قرار دادن دندان مصنوعی است.

هزینه کاشت دندان

ایمپلنت دندان ارزانترین روش تعمیر دندان از دست رفته نیست. آنها بهترین راه حل بلند مدت هستند ، اما چون این روند طولانی است ، می تواند بسیار پرهزینه باشد.

متأسفانه ، کاشت های دندانی معمولاً توسط مدیر خدمات درمانی ارائه نمی شوند ، بنابراین لازم است که آنها را توسط یک دندانپزشک خصوصی تعبیه کنید.

با این حال ، هزینه کاشت دندان برای راحتی ، اعتماد به نفس و احساس طبیعی که تجربه خواهید کرد ، ارزش آن را دارد ، و نزدیکترین شما برای بازگشت دندان واقعی خود خواهید بود.

ایمپلنت دندان نمی تواند شکست بخورد

میزان نارسایی ایمپلنت دندان پایین ترین حد ممکن است و اکثر قریب به اتفاق بیماران مشکلی را تجربه نمی کنند. فقط 5-10٪ از بیماران نارسایی کاشت دندان را تجربه می کنند ، اما این خطر وجود دارد که بیماران باید از آن آگاه باشند.

نارسایی می تواند ناشی از بیماری لثه ، ناحیه کافی استخوان فک یا سایر شرایط پزشکی مانند دیابت یا آرتریت روماتوئید باشد ، اما همچنین می تواند به دلیل بهداشت ضعیف دندان یا سیگار کشیدن ایجاد شود.

برای محدود کردن خطر خرابی کاشت ، دندانپزشک شما در طول مشاوره اولیه شما ارزیابی می کند که آیا کاشت راه حل مناسب برای شماست یا خیر. اگر کاشت کاسته نشود ، می تواند خارج شود و می توانید سه ماه بعد دوباره امتحان کنید.

https://www.thejamesclinic.com/blog/dental-implants-pros-cons/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت