سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا روکش لمینت و کامپوزیت میتواند منجر به بیماری لثه شود؟


آیا روکش لمینت و کامپوزیت میتواند منجر به بیماری لثه شود؟


قيمت 0ريال

آیا روکش لمینت و کامپوزیت میتواند منجر به بیماری لثه شود؟
آیا روکش لمینت و کامپوزیت میتواند منجر به بیماری لثه شود؟

آیا روکش لمینت و کامپوزیت میتواند منجر به بیماری لثه شود؟

روکش های دندانپزشکی می توانند به بهبود جذابیت زیبایی و کیفیت کلی دندان های شما کمک کنند. اگر نگران داشتن رنگ زرد یا شکاف در دندانهای خود هستید ، پس از آن روکش بهترین شرط بندی شماست. با این وجود ، آیا برای لثه شما بی خطر است ، یا خطر ابتلا به مشکلات لثه را افزایش می دهد؟ در ادامه بخوانید تا درباره این موضوع بیشتر بدانید.

آیا شما کاندیدای خوبی برای روکش ها هستید؟

قبل از انجام این نوع درمان دندانپزشکی ، ابتدا دندانپزشک مناسب بودن شما را برای این روش مشخص می کند. به طور کلی ، به بیمارانی که از بیماری لثه ، پوسیدگی دندان یا عفونتهای ناشی از درمان کانال ریشه رنج می برند ، توصیه نمی شود بلافاصله از روکش استفاده کنند. مهم است که ابتدا این شرایط را معالجه کنید تا مطمئن شوید که پس از مدتی عوارضی وجود ندارد.

اگر لثه ها و دندان های سالم دارید و یا به مشکلات دندانپزشکی گذشته پرداخته شده است ، پس بهتر است برای شما قرار بگیرد که روکش دندان قرار بگیرد. مهمترین چیز این است که شما بعد از انجام عمل به بهداشت دهان و دندان متعهد باشید. این شامل ویزیت های منظم دندانپزشکی و یک زندگی سالم برای اطمینان از ماندگاری و کیفیت روکشهای شما می باشد.

لمینت سرامیکی محکم و قوی هستند و با نگهداری مناسب ، اینها می توانند 20 سال دوام بیاورند. بنابراین ، لازم است توصیه های دندانپزشک خود را در هنگام رسیدن به روش صحیح تمیز کردن روکش ها دنبال کنید. گذشته از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی ، شما باید بعد از هر وعده غذایی مسواک زدن معمول ، غرغره کردن و نخ دندان زدن را انجام دهید. همه اینها ضمن جلوگیری از بروز مشکلات لثه ، به طولانی شدن تمامیت روکشهای شما کمک می کند.

اگرچه مصالحی که برای روکش ها استفاده می شود ، پوسیدگی ندارد ، اما ممکن است ساختار دندان زیر اینها به دلیل حفره ها از بین برود. در نتیجه ، روکشها ممکن است خیلی طول نکشند. همچنین مواردی وجود دارد که بعد از درمان حفره ، دندان به اندازه کافی ضعیف می شود تا از روکش دیگری پشتیبانی کند. در صورت عدم مراقبت صحیح از لثه ، ممکن است لثه به پایان برسد ، و این ممکن است به ترمیم کلی روکشهای شما منجر شود ، که انجام آن بسیار خسته کننده است.

به همین دلیل باید مراقب دندانپزشکی خوب باشید تا ضمن جلوگیری از ضعف لثه یا بیماری لثه ، به خطر نیفتید ظاهر ونیرهای خود را به خطر بیاندازید. نخ دندان و مسواک زدن مکرر ، اما بدون این کار شدید ، می تواند شما را از بیماری پریودنتال خلاص کند و روکش های خود را برای سال ها به خوبی حفظ کند.

https://www.contident.com/can-dental-veneers-cause-gum-problems/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت