سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ایمپلنت دندان برای کسانی که استخوان فک کافی ندارند


ایمپلنت دندان برای کسانی که استخوان فک کافی ندارند
قيمت 0ريال

ایمپلنت دندان برای کسانی که استخوان فک کافی ندارند
ایمپلنت دندان برای کسانی که استخوان فک کافی ندارند


سؤالات متداول در مورد ایمپلنت دندان ، آیا در صورت از دست دادن استخوان می توانید پروتز بخورید؟ استخوان کافی برای کاشت دندان نیست؟ و در مورد استفاده از ایمپلنت دندان برای تثبیت پروتزهای خود فکر کنید. این روش به عنوان تثبیت دندان یا کاشت بیش از حد پروتز دندان شناخته شده است و به تعدادی از افراد کمک کرده است تا توانایی خود را در خوردن ، صحبت و لبخند با اطمینان کسب کنند.

ایمپلنت دندان هر چند ، در بعضی موارد - خصوصاً اگر چندین سال است که دندان مصنوعی می پوشید - ممکن است دندانپزشک به شما گفته باشد که برای درمان ایمپلنت دندان مناسب نیستید زیرا به دلیل داشتن تراکم استخوانی کافی در فک خود کافی نیست.

ریزش استخوان یک عارضه جانبی بسیار متداول از بین رفتن دندان است. دلیل این امر این است که بدون وجود ریشه دندان ، استخوان فک به آرامی شروع به تجدید انبساط یا کوچک شدن می کند - این بخشی از دلیل این امر است که دندان های شما که یک بار مناسب هستند می توانند شل و ناراحت کننده شوند ، و همچنین اغلب منجر به پیری زودرس می شوند. ظاهر تند و تیز به پوست اطراف جواهرات.

وقتی ایمپلنت دندان برای اولین بار معرفی شدند این یک مشکل بود. با این حال ، تکنیک ها در 30 سال گذشته بسیار پیشرفت کرده اند ، و اکنون برای اکثر بیمارانی که ریزش استخوان را تجربه کرده اند امکان ایمپلنت دندان وجود دارد. در ابتدا ممکن است به روش دیگری احتیاج داشته باشید.

مزایای بسیار زیاد در ایمپلنت دندان ادراری بدان معنی است که در اکثر موارد اکنون بازسازی استخوان فک شما امکان پذیر است. در فک پایین به این پیوند استخوان گفته می شود ، در حالی که در فک فوقانی عمل به عنوان بالابر سینوس شناخته می شود.

پیوند استخوان از استخوان دهنده در جاهای دیگر دهان شما یا از منابع دیگر بافت (که ممکن است انسان ، حیوان یا مصنوعی باشد) برای بازسازی استخوان فک تحتانی شما استفاده می کند و تراکم آن را تا جایی افزایش می دهد که بتواند از لانه های دندانی پشتیبانی کند. این کار معمولاً چند ماه به درمان کاشت ایمپلنت اضافه می شود ، اما ارزش آن را در طولانی مدت دارد زیرا شانس موفقیت ایمپلنت شما را افزایش می دهد.

بالابر سینوس از خطوط صورت شما استفاده می کند تا فرصتی دوم در عملکرد و قابلیت اطمینان ایمپلنت دندان ایجاد کند. این امر مستلزم بلند کردن پوشش حفره سینوس و بسته بندی فضا با مواد استخوانی یا مصنوعی است. پس از یک دوره بهبودی ، می توان کاشت های شما را قرار داد.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت