سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لومینیرز و مزایا و معایب آن


لومینیرز و مزایا و معایب آن


قيمت 0ريال

لومینیرز و مزایا و معایب آن
لومینیرز و مزایا و معایب آن

لومینیرز و مزایا و معایب آن

لومینیرزها نوع خاصی از روکش دندان لمینت هستند. ونیرها پوسته های نازکی هستند که بالای دندان ها می روند. برای انجام روکش باید دندان صاف شود و باعث نشود که عرض کلی دندان و روکش برای پوشنده ناراحت کننده باشد. لومینیرزها نوع خاصی از روکش است که از روکش استاندارد نازک تر است. در حالی که یک روکش معمولی ممکن است ضخامت 0.5 میلی متر داشته باشد ، لومینیرزها تقریباً 3/0 میلی متر کار می کنند.

مزایای لومینیرز

لومینیرزها گزینه ای عالی برای کمک به بیمار در ترمیم لبخند خود هستند. آنها به بیمار اجازه می دهند دندان اصلی خود را حفظ کرده و ظاهر خود را تقویت کند. از آنها می توان برای بهبود دندانهای نادرست یا تغییر رنگ استفاده کرد. همچنین می توانند به اصلاح ظاهر دندانهای خرد شده یا آسیب دیده کمک کرده و فضای و شکافهای بین دندانها را از بین ببرند. علاوه بر این ، لومینیرزها نسبت به رنگ آمیزی مقاوم هستند بنابراین پس از نصب آنها باید بتوانید یک لبخند سفیدتر را حفظ کنید. لومینیرزها همچنین می توانند به شما در رسیدن به دهانی پر از دندان های به ظاهر مستقیم و بدون نیاز به تحمل بریس کمک کنند. با قرار دادن روکش ها بر روی دندان های خود ، می توانید یک لبخند مستقیم و سفید را به تصویر بکشید. علاوه بر این ، به دلیل نازک بودن لومینیرزها  ، ممکن است دندانپزشک شما روی دندان راحت تر باشد و از نظر بیمار ناراحت کننده تر باشد. لومینیرزها روش خوبی برای بهبود ظاهر دندانهای شما ضمن حفظ ظاهر طبیعی دندان هستند. افراد دیگر قادر نخواهند بود بگویند که شما آباژور هستید. این ابزار دندانپزشکی می تواند به هر تعداد دندانپزشکی کمک کند و ممکن است راه حلی باشد که به دنبال آن هستید.

معایب لومینیرز

با این گفته ، موارد احتمالی وجود دارد که باید قبل از حرکت به جلو مورد توجه قرار گیرد.

لومینیرزها آرایشی محسوب می شوند.

لومینیرزها یک ابزار کاملاً آرایشی دندانپزشکی به حساب می آیند. به همین ترتیب ، با آنها از نظر پزشکی لازم نخواهد بود. اگر از ظاهر دندانهای خود راحت هستید ، مانند آنها ، ممکن است لومینیرز لازم نباشد.

https://www.evdp.net/dental-blog/the-pros-and-cons-of-lumineers/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت