سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آنچه باید بعد از ایمپلنت دندان بدانید


آنچه باید قبل از ایمپلنت دندان بدانید
قيمت 0ريال

آنچه باید بعد از ایمپلنت دندان بدانید
آنچه باید بعد از ایمپلنت دندان بدانید


هنگامی که شما تصمیم به جایگزینی دندان از دست رفته یا جبران ناپذیر آسیب دیده با ایمپلنت دندان در دندانپزشکی خانوادگی و زیبایی شناسی گرفتید ، تیم ما اطمینان خواهد کرد که شما در هر مرحله از مراقبت از شما مراقبت خوبی داشته اید. ایمپلنت دندان می تواند بقیه عمر شما دوام داشته باشد ، بنابراین جراحی مختصر سرپایی به طور مداوم ارزش وقت شما را دارد. اگر دندان بطور جزئی شکسته شده باشد می توان از سایر گزینه های دندانپزشکی مانند کامپوزیت دندان و لمینت دندان برای ترمیم آنها استفاده کرد.

بسته به نوع ایمپلنت دندان مورد نیاز و وضعیت سلامتی فک شما ممکن است قبل از انجام عمل کاشت ایمپلنت به پیوند استخوان احتیاج پیدا کند. در این صورت مراحل انجام ایمپلنت دندان افزایش می یابد. پیوند استخوان یک مرحله اضافی است که در صورت توصیه ، توانایی یکپارچه شدن استخوان فک در کاشت استخوان ها را بهبود می بخشد (به نام "استخوان سازی"). تراکم استخوان فک و دهان سالم در موفقیت طولانی مدت یک کاشت دندان نقش دارد. اگر پیوند استخوان انجام شود ، استخوان فک شما قبل از قرار دادن ایمپلنت به زمان لازم برای بهبودی نیاز دارد. دندانپزشک شما در مورد جزئیات مربوط به روش پیش نیاز و نحوه قرار گرفتن در برنامه درمانی کلی شما ، به شما توصیه می کند.

بیشتر بخوانید: تعویض کامپوزیت دندان، ماندگاری کامپوزیت دندان، کامپوزیت دندان های جلو،

عمل جراحی کاشت فقط یک بازدید انجام می شود ، و شما در خانه بهبود خواهید یافت. بیماران معمولاً قبل از بازگشت به بیشتر فعالیت ها از جمله کار به یک یا دو روز نیاز دارند. به شما نوع بی حسی یا آرام بخش می شود که شما و پزشکتان در مشاوره خود با آن موافقت کرده اید. پس از تجویز دارو ، در طی روش راحت خواهید بود. برای اطمینان از پست (های) ایمپلنت ، پزشک تخته ای را در بافت و لثه لثه شما ایجاد می کند و یا سوکت را که ایمپلنت را نگه می دارد تغییر شکل می دهد. یک تقویت کننده رشد استخوان برای تحریک استخوان سازی به کاشت اضافه می شود.

برای چند روز اول بعد از عمل از تف کردن ، شستشو و برهم زدن محل جلوگیری کنید تا به کاهش خطر عفونت و / یا سوکت خشک کمک کنید. پیروی از این نکات به شما در بهبودی موفقیت آمیز کمک می کند:

· داروهای ضد درد و آنتی بیوتیک ها را طبق دستور پزشک مصرف کنید.

· در طی چند روز اول غذاهای نرم بخورید و آب زیادی بنوشید.

· محل جراحی را با شستشو با آب نمک گرم تمیز نگه دارید.

· روزانه دو بار مسواک بزنید ، اما از مسواک زدن به محل جراحی خودداری کنید.

· برای مدیریت هر نوع تورم ، برای چند روز اول ، سر خود را بلند کرده و فک خود را یخ بزنید.

· به مدت 24 ساعت اول گاز را به آرامی گاز بگیرید تا هرگونه خونریزی کنترل نشود.

· حداقل 10 روز از استفاده از وسایل دهان (نگهدارنده ها ، نگهبانان شب ، پروتزها و غیره) خودداری کنید ، یا طبق دستور پزشک.

· حداقل دو هفته پس از عمل از کشیدن سیگار خودداری کنید.

پس از موفقیت آمیز بودن پست با فک ، پزشک کانکتوری را قرار می دهد که به آن abutment نیز گفته می شود. اباتمنت تاج را در جای خود نگه می دارد. آخرین مرحله اتصال ترمیم به اباتمنت است. این که آیا کاشت دندان شما دارای تاج ، پل و یا دندان مصنوعی است ، عملکرد دندانپزشکی راحت و لبخند جذاب را باید انتظار داشت. به طور صحیح از ایمپلنت خود مراقبت کرده و آن را حفظ کنید و می توانید انتظار داشته باشید که آن به طور نامحدود ادامه یابد..

https://www.smilefortwayne.com/blog/dental-implants-heal

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت