سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مراحل انجام ایمپلنت دندان


مراحل انجام ایمپلنت دندان

قيمت 0ريال

مراحل انجام ایمپلنت دندان
مراحل انجام ایمپلنت دندان
مراحل انجام ایمپلنت دندان

اما دقیقا چه مدت یک عمل  ایمپلنت دندان در تمام مراحل خود طول می کشد؟ بگذارید قدم به قدم آن را تجزیه کنیم.
مشاوره اولیه

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که برای مشاوره اولیه با دندانپزشک ایمپلنت خود ملاقات کنید. در طی این ملاقات ، آنها یک معاینه جامع دندانپزشکی را انجام می دهند ، اشعه ایکس از دهان شما گرفته و سپس برداشت های دندان های خود را انجام می دهند.

بعد از این ، دندانپزشک شما در مورد برنامه درمانی توصیه شده ، طی مراحل انجام مراحل ، مدت زمانی برای همه چیز و اینکه در طول دوره نقاهت باید انجام شود با شما صحبت خواهد کرد. همچنین ممکن است بحث کنید که آیا به پیوند استخوان احتیاج دارید یا نه.

در طی این مشاوره ، مرحله اول مراحل را برنامه ریزی می کنید.
پیوند استخوان و برداشتن دندان ها

اگر پیوند استخوانی داشته باشید ، ممکن است 4 تا 12 ماه طول بکشد تا فک شما برای اولین کاشت آماده شود. این بار اجازه می دهد تا استخوان شما به درستی التیام یابد.
قرار دادن ایمپلنت

در مرحله بعد ، شما آماده دریافت کاشت خواهید بود ، یعنی همان پیچ فلزی که به استخوان شما می رود و به عنوان لنگر کل پروتز عمل می کند. این روش می تواند 1-2 ساعت طول بکشد و شما به لطف بیهوشی در تمام مدت زمان خواب خواهید بود.

بعد از اینکه ایمپلنت را در استخوان فک خود قرار دادید ، روند بهبودی می تواند تا پنج ماه برای فک پایین و تا هفت ماه برای فک فوقانی طول بکشد. پس از بهبودی دهان ، برای مرحله بعدی آماده خواهید بود.
قرار دادن یقه شفا و / یا تاج موقت

پس از پیوند کاشت با استخوان فک ، شما آماده مرحله بعدی هستید که یک یقه شفابخش و احتمالاً یک تاج موقت را دریافت می کند.

دندانپزشک یقه شفابخش (که به آن کلاه درمانی نیز گفته می شود) را روی سر کاشت قرار می دهد - این کمک می کند تا بافت لثه را به روش صحیح برای بهبودی راهنمایی کنید. این یک قطعه فلز گرد است که لثه ها را از کاشت دور نگه می دارد. این یقه 10-14 روز بماند.
بیشتر بخوانید: ونیر کامپوزیت چگونه روی دندان قرار می گیرد؟ پیوند کامپوزیت چیست؟ ماندگاری کامپوزیت دندان، ایمپلنت دندان برای کسانی که پوکی استخوان دارند،

بعد از این مدت ، که در آن بافت شما باید بهبود یابد ، دندانپزشک آن را برداشته و به مرحله بعدی حرکت می کند.
قرار دادن Abutment

بعدی می آید ، که بخشی است که درون کاشت پیچ می شود و تاج را پشتیبانی می کند. پس از قرار دادن اباتمنت ، دندانپزشک شما احساس دیگری از عمل جراحی برای هر دندان جایگزین خواهد کرد.
بیشتر بخوانید: پر کردن دندان با کامپوزیت، کامپوزیت دندان چقدر عمر می کند؟

سپس تاج خود را تاج موقت می گیرید در حالی که بافت های شما همچنان به دندان مصنوعی مانند دندان های طبیعی خود ادامه می یابد و اطراف دندان مصنوعی شکل می گیرد. تاج موقت را به مدت چهار تا شش هفته می پوشید. در این مدت ، تاج دائمی شما ساخته خواهد شد.
قرار دادن تاج دائمی

اکنون برای مرحله آخر مراحل - قرار دادن تاج. تاج ها که قسمت زیبایی دندان دارند ، می توانند به داخل ابراکت شوند یا در جای خود سیمان شوند. گزینه دوم به طور معمول بهتر و طبیعی تر به نظر می رسد زیرا هیچ سوراخ پیچ وجود ندارد ، که می تواند در زوایای خاصی قابل مشاهده باشد.

تا آنجا که تاج می رود ، دو نوع اصلی وجود دارد که شما و دندانپزشک می توانید انتخاب کنید.
تاج قابل جابجایی

دندان های مصنوعی قابل جابجایی به وسیله پلاستیک صورتی رنگ سفید برای شبیه سازی دندان طبیعی و بافت لثه اطراف آن هستند. به طور معمول روی یک قاب فلزی نصب شده است ، که به زیر آب می رود. این بدان معنی است که می توانید آن را برای تمیز کردن روزانه حذف کنید.
تاج ثابت

با استفاده از تاج ثابت ، دندان مصنوعی یا داخل مجسمه پیچ می شود یا سیمان می شود و این دائمی است. شما قادر نخواهید بود تاج تمیز را برای تمیز کردن از بین ببرید. بیشتر اوقات ، این نوع تاج بسیار قوی تر و پایدار از تاج قابل جدا شدن است.
عمل کاشت دندان در طی چندین مراجعه به مطب با هفته ها یا ماه ها بین هر یک ، بسته به آنچه دندانپزشک شما نیاز دارد انجام می شود.
 
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت