سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

روش انجام کامپوزیت دندان


روش انجام کامپوزیت دندان


قيمت 0ريال

روش انجام کامپوزیت دندان
روش انجام کامپوزیت دندان
 

کامپوزیت یک گزینه درمانی مناسب برای مشتریانی است که دارای نگرانی های جزئی در مورد آرایشی هستند. اگر به دنبال بهبود جزئی رنگ ، شکل یا تراز دندان ها هستید ، ممکن است برای روکش های کامپوزیتی مناسب باشید. نزدیکترین گزینه به کامپوزیت دندان، لمینت دندان می شود. برای دندان هایی که کاملا از بین رفته اند ایمپلنت دندان گزینه ی پیشنهادی می باشد.

کامپوزیت چیست؟

روکش های کامپوزیت یک لایه نازک از مواد پر کننده با کیفیت بالا است که به طور مستقیم روی سطوح قابل مشاهده دندان ها اعمال می شود. درمان با روکش کامپوزیت یک فرایند مشترک و تعاملی است که با استفاده از آن با دکتر ریک کار می کنید تا لبخند خود را با اعتماد به نفس بپوشید و متناسب با محیط عملکردی بی نظیر شما باشد. در صورت شکست امکان تعویض کامپوزیت دندان به راحتی قابل انجام باشد. کامپوزیت دندان های جلو از متداول ترین درخواست های بیماران برای اصلاح طرح لبخند می باشد.

 1. مشاوره

دکتر ریک و تیم TT ضمن آموزش و آگاهی از شما در مورد آماده سازی ها و ملزومات لازم درمان های مختلف ، در مورد اهداف لبخند شما بحث خواهند کرد.

2. القاء و تمیز کردن

این تیم مجموعه کاملی از سوابق تشخیصی را در اختیار شما قرار می دهد تا شما و دکتر ریک بتوانید از محیط دهان و دندان بی نظیر خود تصویری شفاف بگیرید. با پایان این قرار ملاقات ، دکتر ریک قادر خواهد بود شایستگی شما برای روکشهای کامپوزیتی را ارزیابی کرده و برنامه درمانی خود را برای دستیابی به اهداف لبخند شما تنظیم کند. برای شروع سفر دندانپزشکی زیبایی خود در یک محیط بهداشتی و سالم ، از یک متخصص تمیز و حرفه ای دریافت خواهید کرد.

3. قرار دادن روکش کامپوزیت

دندانها در صورت لزوم تمیز و آماده می شوند. بر اساس اهداف لبخند مورد بحث ، دکتر  رزین کامپوزیت را قرار داده و شکل می دهد ، و از حداکثر سازگاری با آناتومی دندان ، نیش ، تمیز بودن و سلامت لثه شما اطمینان حاصل می کند. شما با لبخند جدید خود بیرون می روید!

بعد از اینکه فرصتی برای زندگی در لبخند جدید خود برای یک هفته داشتید ، دکتر یک ساعت را صرف بررسی ، ترغیب و صیقل دادن روکشهای خود بر روی مشخصات خود می کند. هدف از این قرار ملاقات این است که اطمینان حاصل کنید که لبخند جدید خود را دوست دارید. اگر هیچگونه تنظیماتی صورت نگرفته باشد ، روکش ها به کمال صیقل داده شده اند تا امضای ما را براق دندان های متناسب با شما ببخشد.

بیشتر بخوانید: عفونت ایمپلنت دندان، عوارض روانی ایمپلنت دندان،

اکنون زمان آن رسیده است که بدن شما به ما اطلاع دهد که آیا آن را دوست دارد لبخند جدید شما به همان اندازه که انجام می دهید! در طی این قرار ملاقات ، ونیرها در مورد هرگونه علائم سایش زودرس و خستگی مجددا مورد ارزیابی قرار می گیرند. مناطقی تحت فشار بیش از حد تنظیم می شوند تا احتمال عوارض در طول عمر روکش ها به حداقل برسد.

 

https://tailoredteeth.com.au/services/composite-veneers

  
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت