سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

عوارض روانی ایمپلنت دندان


  • عوارض روانی ایمپلنت دندان

قيمت 0ريال

عوارض روانی ایمپلنت دندان
عوارض روانی ایمپلنت دندان

عوارض روانی ایمپلنت دندان

در طول عمل ایمپلنت دندان ممکن است مراحل ایمپلنت دندان بعضی اوقات از برنامه جراحی منحرف شود ، این امر همچنین می تواند باعث ایجاد مشکل در زاویه یا فضا و همچنین در معرض خطر کاشت یا دندان های مجاور شود. علاوه بر این ، برخی از عوارض زیر ممکن است در حین قرار دادن کاشت ایجاد شود:

  •  استخوان آسیب دیده در اطراف ایمپلنت
  •  پیوند استخوان خارج می شود
  •  ثبات ضعیف کاشت

این عوارض به احتمال زیاد با یک متخصص ایمپلنت بی تجربه یا ضعیف مجهز هستند. موفقیت دیگر روشهای دندانپزشکی مانند کامپوزیت دندان را نیز تا حد زیادی به متخصص دندانپزشک وابسته است. خصوصا در کامپوزیت دندان های جلو و نیز روشهایی مانند ایمپلنت که یک روش جراحی است باید دقت عمل بالا باشد. در غیر اینصورت انتظار عارضه ای مثل عفونت ایمپلنت دندان بالاست.

عوارض نادر اما جدی

بیشتر عوارض مربوط به ایمپلنت دندان فقط روی خود ایمپلنت ها تأثیر می گذارد. با این حال ، برخی از عوارض می تواند تأثیر قابل توجهی در سلامت دهان و دندان یا سلامت عمومی شما داشته باشد. این عوارض بسیار نادر است ، اما شامل موارد زیر است:

 خون ریزی بیش از حد

 عفونت جراحی

 آسیب به دندانهای همسایه

 نفوذ حفره سینوس

 فک شکسته

 آسیب عصبی

این عوارض  نادر است و در بیشتر موارد هم موقتی و هم قابل درمان است. در برخی موارد ، این امکان وجود دارد که شما از روش ایمپلنت دندان خود اثرات قابل توجهی و دائمی را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت برای کسانی که پوکی استخوان دارند، چه کسانی باید کامپوزیت انجام دهند؟ ماندگاری کامپوزیت دندان، پر کردن دندان با کامپوزیت

چگونه می توان خطرات عوارض روانی ایمپلنت دندان را کاهش داد

در دورهام ، دندانپزشکی به معنای انجام اقدامات بسیاری برای کاهش خطرات عوارض است. این شامل اطمینان از آموزش بهینه برای همه افراد درگیر در این روش و بدست آوردن تجهیزات مناسب برای انجام روشهای ایمپلنت دندان است. با این حال ، شما هم باید نقشی داشته باشید ، و کارهای زیادی برای کاهش ریسک شما وجود دارد ، مانند:

 یک دندانپزشک متخصص و با تجربه در زمینه کاشت را انتخاب کنید

 اگر کاندید خوبی نیستید ، اصرار نکنید در مورد ایمپلنت دندان استفاده کنید

 در مورد روش خود سؤال کنید

 تقریباً تمام دستورالعمل های قبل از عمل و بعد از عمل ، از جمله نگهداری را دنبال کنید

 در صورت بروز علائم عوارض ، بلافاصله پیگیری شود

اگر این مراحل را دنبال کنید ، خطر عوارض را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید. مزایای ایمپلنت دندان به طور کلی از خطر عوارض بیشتر است.

https://www.thedurhamsmile.com/dental-implants/dental-implant-restorations/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت