سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

عفونت ایمپلنت دندان


عفونت ایمپلنت دندان
قيمت 0ريال

عفونت ایمپلنت دندان
عفونت ایمپلنت دندان
عفونت ایمپلنت دندان
شایعترین عارضه ناشی از ایمپلنت دندان نوعی عفونت است. و نوع خاصی از عفونت که بیشتر از همه شاهد آن هستیم ، پری ایمپلنتیت ، نوعی بیماری لثه است که می تواند باعث ریزش استخوان و حتی نارسایی ایمپلنت شود.
عفونت ها به طور کلی توسط باکتری ها ایجاد می شوند ، که می توانند درست بعد از عمل یا حتی سالها بعد در دهان ایجاد شوند. به طور مرتب مسواک زدن و نخ دندان بهترین راه برای جلوگیری از ساخت باکتری ها (و درنهایت پلاک) است.


میزان عفونت های ایمپلنت دندان
طبق مطالعه دانشگاه گوتنبرگ ، 50٪ از افراد دارای ایمپلنت دندان علائم ایمپلنت را نشان می دهند که 14.5٪ از این گروه دارای پیامدهای متوسط ​​تا شدید مانند از بین رفتن قابل توجهی استخوان هستند.
بنابراین اساساً ، نیمی از بیماران ایمپلنت دندان ممکن است نوعی از عفونت را به درجات مختلفی بدست آورند. این بدان معنی است که اهمیت مراقبت بسیار بالا است.
حدود نیمی از بیماران مبتلا به کاشت دندان نوعی عفونت را تجربه می کنند.
علائم و علل عفونت ایمپلنت دندان
علائم و نشانه هایی از عفونت ایمپلنت دندان وجود دارد که می توانید در هر صورت ، چشم از آن بکشید.
در اینجا علائمی را که ممکن است در صورت داشتن عفونت ایمپلنت کاشت نشان دهید:
خونریزی مداوم بعد از 24 عمل اول بعد از عمل
تب که بعد از روز اول پایدار یا بدتر می شود
درد شدید که به دارو پاسخ نمی دهد
 تورم شدید
اگر متوجه شدید که هر یک از این علائم را دارید ، بلافاصله با دندانپزشک خود تماس بگیرید و قرار ملاقات را تعیین کنید. هرچه زودتر شروع به مبارزه با عفونت کنید ، تجربه کلی دندانپزشکی شما بهتر خواهد بود.
و دوباره ، عفونت می تواند بلافاصله بعد از عمل ، اما همچنین چند هفته یا چند ماه بعد اتفاق بیفتد.

درمان عفونت ایمپلنت دندان
اگر متوجه هر یک از این علائم شوید ، صحبت با دندانپزشک شما کمک خواهد کرد. آنها می دانند چگونه عفونت ایمپلنت دندان را تشخیص دهند.
بهترین درمان برای عفونت ایمپلنت مراقبت های پیشگیری است. بهداشت بهداشت دهان و دندان و روش درست انجام شده بهترین عامل بازدارنده برای عفونت است.
اما اگر عفونت را تجربه کردید ، گزینه های درمانی بستگی به مرحله عفونت دارد.
اگر عفونت درست بعد از قرار دادن ایمپلنت دندان اتفاق افتاد ، در اسرع وقت با دندانپزشک خود تماس بگیرید. ممکن است آنها بخواهند شما را روی آنتی بیوتیک قرار دهند یا حتی جایگزین ایمپلنت شوند. بهترین گزینه برای از بین بردن ایمپلنت دندان قبل از اینکه عفونت بسیار خراب شود وجود دارد.
از طرف دیگر ، اگر عفونت بعد از قرار دادن تاج ایجاد شود ، درمانها معمولاً به اندازه موفقیت آمیز نیستند. دندانپزشک ممکن است نیش شما را در مورد کاشت ایمپلنت تنظیم کند ، آنها فقط می توانند اطراف ایمپلنت را تمیز کنند ، آنتی بیوتیک به شما بدهند ، و یا ممکن است شما را به پریودنتیست مراجعه کنند. در موارد شدید ، موثرترین استراتژی برای خلاص شدن از عفونت ممکن است جراحی بیشتر برای جایگزینی یا اصلاح کاشت باشد.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت