سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مزایای روکش دندان


مزایای روکش دندان
قيمت 0ريال

مزایای روکش دندان
مزایای روکش دندان
 

روکش لمینت دندان می تواند بلافاصله لبخند فرد را تغییر دهد. آنها پوسته های نازکی از سرامیک با درجه پزشکی سفارشی هستند که به قسمت جلویی دندان ها وصل شده اند. این روش به دلیل طبیعی بودن به نظر رسیدن آنها و در طیف گسترده ای از اصلاح لوازم آرایشی از سفید کردن دندانها تا تنظیم ارتودنسی استفاده می شود بسیار محبوب است. برای هر بیمار که بطور جداگانه ساخته شده است ، این لوازم آرایشی و بهداشتی از یک ماده پیشرفته ساخته شده است که از نظر ظاهری شبیه به مینای دندان طبیعی است. کاربرد و روش انجام روکش دندان با روشهایی مانند ایمپلنت دندان بسیار متفاوت است.

 

پروتزنتیست یا دندانپزشک زیبایی هر دو در ایجاد دستگاه یا پروتزهایی که زیبایی و عملکرد دندان را تقویت می کند ، تخصص دارند. از این گذشته ، روکش می تواند به عنوان نوعی پروتز دندان تلقی شود.

 

قبل از انجام عمل ، لازم است که با دندانپزشک خود مشورت کنید. دندانپزشک اشعه ایکس از دندانهای آسیب دیده را خواهد گرفت و در هر صورت بعداً به آن مراجعه کرده اید و یا در حالی که آنجا هستید روش را شروع کنید.

 

هنگامی که روکش تحویل داده شود ، به مطب دندانپزشک باز خواهید گشت. دندانپزشک سپس آن را بررسی می کند تا مطمئن شود که با اندازه ، شکل و رنگ دندانهای طبیعی شما مطابقت دارد. سپس ، دندانپزشک دندان شما را تمیز کرده و از سطح آن فرسوده می شود تا روکش بتواند بهتر به آن پایبند باشد. سپس دندانپزشک روکش را با نوع خاصی از سیمان روی دندان شما قرار می دهد. آنها از نوع خاصی از نور ماوراء بنفش استفاده می کنند تا به آن در بهبود سریع و از بین بردن سیمان اضافی دندان کمک کند. سپس دندانپزشک تراز وسط نیش شما را بررسی کرده و تنظیمات ریز را انجام می دهد تا روکش کاملاً قرار بگیرد. شما دو هفته بعد از قرار دادن روکش خود به پزشک معالج مراجعه خواهید کرد.

 

در واقع هیچ خرابی با روکش وجود ندارد. شما باید طبق معمول دندانهای خود را مسواک زده و نخ دندان کنید. برخی از افراد ادعا می کنند که روکش دندان خود را نسبت به گرما و سرما حساس تر می کند. این یک عارضه جانبی است که معمولاً در روزهای پس از عمل از بین می رود. حتی اگر به طور کامل از بین نرود ، می توان حساسیت دندان را کنترل کرد.

 

جوانب مثبت و منفی

 

روکش یک لبخند زیبا را ترمیم می کند و بسیار مقاوم به لکه از دندان طبیعی است. با این وجود اشکالاتی در این زمینه وجود دارد. اگرچه آنها می توانند از مواد کامپوزیت دندان ساخته شوند که قیمت آن بسیار گران نیستند ، یک روکش کامپوزیتی رزین به طول نمی انجامد یا به اندازه طبیعی ساخته شده از چینی طبیعی به نظر می رسد همچنین ترمیم و تعویض کامپوزیت دندان به راحتی انجام می شود. پرسلن نوعی از سرامیک است که در دماهای بسیار زیاد شلیک می شود تا بسیار قوی و غیر متخلخل شود. طول عمر لمینت دندان بیشتر از ماندگاری کامپوزیت دندان است.

 

روکش دندان نیز دائمی است و رفع آن در صورت شکسته شدن مشکل است. با این حال ، روکش چینی می تواند یک دهه یا بیشتر طول بکشد. از معایب کامپوزیت دندان مستعد بودن آن به تغییر رنگ و طول عمر کم آن است. حتی بهترین نوع کامپوزیت دندان نیز ممکن است به تغییر رنگ حساس باشد.


https://abundantdentalcare.com/about/blog?post=the-benefits-of-dental-verneers

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت