سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ایمپلنت بهتر است یا پل


ایمپلنت بهتر است یا پل

قيمت 0ريال

ایمپلنت بهتر است یا پل
ایمپلنت بهتر است یا پل

دوام

ایمپلنت دندان نسبت به پل ها با دوام تر است و به آنها امکان محافظت از عمر طولانی را می دهد. طبق اعلام آکادمی دندانپزشکی ایمپلنت آمریکا (AAID) استوانه فلزی ایمپلنت به طور معمول از تیتانیوم ساخته شده است و این ماده با استفاده از فرآیندی به نام استخوان تجمع ، به طور طبیعی با استخوان فک شما متصل می شود. از آنجا که از چنین فلز قوی ساخته شده است ، در برابر پوسیدگی و مشکلات لثه بسیار مقاوم هستند. اگر بیماری لثه وجود داشته باشد ممکن است به عفونت ایمپلنت دندان منجر شود. چنانچه عفونت ایمپلنت درمان نشود می تواند طول عمر ایمپلنت دندان را تحت تاثیر قرار دهد.
از طرف دیگر متوسط ​​عمر یک پل دندانپزشکی تقریبا 10 سال است. بخشی از دندان طبیعی شما در زیر آن باقی مانده است و سایش طبیعی ممکن است باعث شود تا با گذشت زمان آسان تر از بین برود. به طور کلی ، ساختار دندان باقی مانده همچنان مستعد پوسیدگی و بیماری لثه است.
زیبایی شناسی
هزینه پل دندانپزشکی در ابتدا کمتر است ، اما ممکن است در آینده نیاز به تعویض آن داشته باشد. کاشت - از آماده سازی تا قرار گیری نهایی - ممکن است گران تر به نظر برسد ، اما با گذشت زمان می تواند مقرون به صرفه تر باشد.
بعلاوه ، مراحل انجام ایمپلنت دندان می تواند انعطاف پذیرتر باشد و به بیماران این امکان را می دهد که هزینه را با هزینه های بیشتری هزینه کنند. به عنوان مثال ، بعد از استخراج ، گاهی پیوند استخوان لازم است.
این پیوند به طور معمول باید برای چند ماه قبل از قرار دادن ایمپلنت بهبود یابد ، که در این مرحله از استخوان ادغام می تواند سه تا شش ماه قبل از اتمام فرآیند طول بکشد.
بنابراین ، پل دندان در مقابل ایمپلنت ؟ این تصمیم را پس از مشورت با دندانپزشک خود بگیرید. او دهان شما را به بهترین وجه می داند و از ابزار و دانش لازم برای راهنمایی شما در زمینه آنچه برای آن بهتر است استفاده می کند. اگرچه پل ها یک روش قدیمی تر هستند ، اما ایمپلنت های دندانی در طی سال های متداول متداول تر شده اند ، و در بیشتر موارد درمان ترجیحی هم از نظر زمان و هم هزینه است. تاکنون از عوارض روانی ایمپلنت دندان چیزی گزارش نشده است.
بیشتر بخوانید: مزایای ارتودنسی دندان،
این مقاله با هدف ارتقاء درک و دانش در مورد موضوعات عمومی بهداشت دهان و دندان صورت گرفته است. این درنظرگرفته شده است که جایگزینی برای مشاوره حرفه ای ، تشخیص و یا درمان باشد.
همیشه در مورد هرگونه سؤالی که ممکن است در مورد وضعیت پزشکی یا معالجه پزشکی داشته باشید ، از متخصص ایمپلنت یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی استفاده کنید.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت