سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چه زمانی به ایمپلنت دندان نیاز دارید؟


چه زمانی به ایمپلنت دندان نیاز دارید؟


قيمت 0ريال

چه زمانی به ایمپلنت دندان نیاز دارید؟
چه زمانی به ایمپلنت دندان نیاز دارید؟


ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یک مداخله متداول برای از بین رفتن دندان است. دلایل زیادی برای از بین رفتن دندان وجود دارد که از جمله آنها می توان به عدم بهداشتی دهان و دندان ، تشکیل پلاک و تارتار ، پوسیدگی دندان و بیماری لثه اشاره کرد. ایمپلنت دندان از ریشه دندان مصنوعی تشکیل شده در استخوان فک شما تشکیل شده است که یک پایه و ساختار ثابت و محکم برای دندان جایگزین ایجاد می کند. کاشت با سایر گزینه های جایگزینی دندان تفاوت دارد زیرا نه تنها دندان بلکه ریشه را جایگزین می کند. از دیگر گزینه های دندانپزشکی زیبایی می توان به کامپوزیت دندان و لمینت دندان اشاره کرد.

هنگامی که دندان خود را از دست می دهید و جایگزین آن نمی شوید ، در نتیجه یک اثر دومینو ایجاد می شود. یک تغییر کوچک به دیگری و دیگری تبدیل خواهد شد و این باعث تغییر کل پویایی دندان ها و دهان شما می شود. تغییر در نیش شما می تواند منجر به بروز مشکلات در انسداد دندان شما (نحوه جمع شدن دندانهای شما) شود و این می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند که بیشتر از آنکه درون دهان باشد بر زندگی شما تأثیر می گذارد.

چه زمانی کاشت دندان لازم است؟

ایمپلنت دندان هنگام داشتن دندانهای ضروری ضروری است ، اما نمی توانید یا نمی خواهید پروتز ، پل یا تاج بگیرید. تعویض دندان از دست رفته مهم است ، زیرا عواقب از بین بردن / از دست دادن دندان و انجام هیچ کاری نمی تواند با گذشت زمان ، به یک مشکل بسیار بزرگتر تبدیل شود.

ایمپلنت دندان فواید زیبایی شناختی زیادی دارد ، با این حال ، آنها همچنین نقش مهمی در عملکرد کلی دهان شما دارند. کاشت دندان از یک نیش سالم پشتیبانی می کند و هر دندان را به درستی در محل خود نگه می دارد در حالی که از یک استخوان فک سالم پشتیبانی می کند و از خراب شدن استخوان جلوگیری می کند. وقتی دندان از بین رفته یا کشیده می شود و جایگزین نمی شود ، استخوان فک می تواند بدتر شود. این اتفاق می افتد زیرا آنچه که در ابتدا استخوان فک را حفظ می کند فشار و محرک جویدن است.

ایمپلنت دندان نیز ممکن است برای جنبه تصویری احساس ضروری کند. ممکن است شما نسبت به اینکه لبخند به نظر می رسد و احساس می کنید ، آگاهی داشته باشید و کاشت های دندانی می توانند به این امر کمک کنند. اعتماد به نفس و اعتماد به نفس شما از اهمیت بالایی برخوردار است ، و قادر به غذا خوردن راحت (به خصوص در اجتماعات اجتماعی) ، لبخند و خنده بدون درد ، نگرانی یا عقب ماندن مهم است و تأثیر زیادی در زندگی شما خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: درد ایمپلنت دندان، معایب کامپوزیت دندان ،کامپوزیت بهتر است یا لمینت، تعویض کامپوزیت دندان، عوارض روانی ایمپلنت دندان

مزایای ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان فواید زیادی دارد. همانطور که در بالا ذکر شد ، آنها واقعاً می توانند به عزت نفس کلی شما کمک کنند و همچنین مانند دندان طبیعی / دندان شما عمل کنند. آنها مانند دندانهای واقعی شما به نظر می رسند و احساس می کنند ، می توانند اعتماد به نفس شما را تقویت کنند ، با دوام ، مناسب هستند و به حمایت از سلامت کلی دهان شما کمک می کنند. آنها همچنین در پشتیبانی از گفتار ، راحتی و توانایی های جویدن شما کمک می کنند. در مورد کاشت های دندانی نیازی به حذف آنها نیست و می توانید در مقایسه با گزینه های دیگری مانند پروتز دندان ، مسواک بزنید ، نخ نخود ، بخورید ، بنوشید و بخوابید.

اگر فکر می کنید ممکن است یک ایمپلنت دندان برای شما مناسب باشد ، حتماً به دندانپزشک خود مراجعه کرده و متوجه شوید که ابتدا به کاشت نیاز دارید یا نه. دندانپزشک شما می تواند در تصمیم گیری در مورد ضروری بودن ایمپلنت دندان به شما کمک کند و در نهایت برنامه درمانی مناسب را برای شما تهیه کند.

https://www.implantdentistirvine.com/blog/when-are-dental-implants-necessary/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت