سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کامپوزیت بهتر است یا لمینت؟


کامپوزیت بهتر است یا لمینت؟
قيمت 0ريال

کامپوزیت بهتر است یا لمینت؟
کامپوزیت بهتر است یا لمینت؟

کامپوزیت دندان بهتر است یا لمینت

لمینت و کامپوزیت هر دو روشهای زیبایی دندان پزشکی هستند که می توانند لبخند شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشند. کدام یک برای شما مناسب است؟

1. هزینه پایین - بزرگترین مزیت روکش کامپوزیت هزینه است. حداقل 65٪ ارزانتر از روکشهای چینی است. همین سبب گرایش مردم به سمت کامپوزیت به خصوص کامپوزیت دندان های جلو شده است.

2. نتایج بی درنگ - ونیرهای کامپوزیت در واقع مستقیماً روی دندانهای شما بکار رفته و مجسمه می شوند. این می تواند در یک یا دو روز به پایان برسد. روکش پرسلن در آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته شده و قبل از اینکه نصب شود ، نیاز به چندین مراجعه دارد. با اینحال تعویض کامپوزیت دندان می تواند سریعتر از تعویض لمینت دندان مورد نیاز باشد.

3. LESS INVASIVE - روکش لمینت برای جابجایی روکش پارچه ای نیاز به اصلاح مینای دندان شما دارد. روکش های کامپوزیت تهاجمی کمتری دارند. به آماده سازی بسیار کم دندان نیاز دارد.

4- قابلیت اطمینان - بزرگترین مزیت روکش کامپوزیت برگشت پذیری آن است. از آنجا که آماده سازی دندان ها بسیار کم است ، دندان های طبیعی شما به طور دائم تغییر نمی کنند. مواد کامپوزیت را می توان به راحتی و در صورت نیاز حذف و جایگزین کرد.

5- دوام - روکش لمینت از  کامپوزیت ونیر قوی تر است زیرا از جنس چینی ساخته شده است. روکش لمینت به طور متوسط ​​10 تا 15 سال دوام می آورد. ماندگاری کامپوزیت دندان حدود نصف دوام لمینت دندان است.

این بدان معنا نیست که روکشهای کامپوزیت ضعیف هستند. آنها در واقع به اندازه پر کردن دندان های شما دوام و قوی دارند. روکش های کامپوزیت می توانند 5 تا 7 سال قبل از نیاز به لمس یا تعویض دوام بیاورند.

6- انتقال - روکشهای کامپوزیت نسبت به روکشهای لمینت مات و رنگ بیشتری دارند. روکش لمینت از شفافیت بهتری برخوردار است که بیشتر به دندانهای طبیعی شباهت دارد

7. مقاومت در برابر استیل - روکشهای لمینت مقاوم در برابر لکه هستند و به مرور زمان رنگی ندارند. روکشهای کامپوزیت مانند دندانهای واقعی شما متخلخل هستند و از این رو مستعد رنگ آمیزی و تغییر رنگ هستند.

بیشتر بخوانید: عوارض ایمپلنت دندان، عوارض روانی ایمپلنت دندان، عفونت ایمپلنت دندان، مراحل ایمپلنت دندان

نمی توانید تصمیم بگیرید کامپوزیت برای شما مناسب است یا لمینت؟ بهترین راه برای تعیین بهترین موارد برای شما مراجعه به دندانپزشک است.

در مورد اهداف و ملاحظات خود بحث کنید. اگر هزینه اصلی مورد توجه شماست ، ممکن است روکش کامپوزیت برای شما مناسب باشد. اگر هزینه ای مشکلی نداشته باشد و نگرانی شما زیبایی شناسی و دوام باشد ، ممکن است روکش لمینت راه حل بهتری برای شما باشد.

هرچه را انتخاب کنید ، هر دو روکش کامپوزیتی و لمینت گزینه های زیبایی هستند که می توانند لبخند شما را به طرز چشمگیری تغییر دهند. با اینحال در مورد دندانی که کاملا از بین رفته و نیاز به جایگزینی دارد این دو گزینه نمی توانند کاربرد داشته باشند. در اینصورت ایمپلنت دندان بهترین گزینه موجود در دنیای دندانپزشکی است.

https://affinitydentalclinics.com/cosmetic-dentistry-composite-veneers/

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت