سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

روکش دندان چیست؟


روکش دندان چیست؟


قيمت 0ريال

روکش دندان چیست؟
روکش دندان چیست؟


روکش های دندان پوششی نازک ازدندان است که به منظور بهبود شکل آنها به دندان های شما چسبیده است. آنها از انواع مختلفی ساخته شده اند و پزشکان ما می توانند به شما کمک کنند در انتخاب کدام گزینه برای لبخند بهترین گزینه را انتخاب کنند. کامپوزیت دندان های جلو و لمینت آنها برای اصلاح طرح لبخند بسیار پر کاربرد است.

روند اعمال ونیرهای دندانی روی دندان های شما بی خطر است و نتیجه نهایی یک لبخند ماندگار تر است. یکی از دلایلی که بسیاری از بیماران ونیرهای دندان را برای بهبود لبخند خود انتخاب می کنند این است که این روند نیاز به از بین بردن خیلی کمی از ساختار اصلی دندان دارد. روکش لمینت و کامپوزیت تفاوت هایی باهم دارند. از معایب کامپوزیت دندان می توان به مستعد بودن ان به تغییر رنگ اشاره کرد. اما در کل اینکه لمینت بهتر است یا کامپوزیت. به تصمیم دندانپزشک زیبایی بستگی دارد.

اگر یک دندان خرد شده یا شکسته شده باشد ، روکش ها می توانند دوباره ظاهر آن را کاملاً زیبا کنند. اگر دندان رنگی تغییر رنگ نکرده و سفید شود ، روکش ها  (کامپوزیت دندان و لمینت دندان)می توانند لبخند سفیدتری به شما دهند. حتی می توان از آنها استفاده کرد تا یک لبخند کج مستقیم ظاهر شود!

آیا روکش های دندان برای لبخند شما مناسب هستند؟

پزشکان ما ممکن است روکش دندان را به عنوان یک راه حل بالقوه برای کمک به شما در رسیدن به بهترین لبخند توصیه کنند. ونیرهای دندان اغلب برای بیمارانی که دندانهای نادرست ، دندانهای خرد شده یا شکافی بین دندانهای خود دارند ، انتخاب مناسبی است. برای دندان هایی که کاملا از بین رفته اند ایمپلنت دندان بهترین گزینه ی درمانی است.

بیشتر بخوانید: مراحل انجام ایمپلنت دندان، عفونت ایمپلنت دندان، ماندگاری کامپوزیت دندان،

با گذشت سالها ، دندانها می توانند لکه دار ، تراشیده و آسیب دیده شوند - حتی اگر مسواک بزنید ، نخ بزنید ، و مرتباً معاینه های پیشگیرانه دندان را انجام دهید! فعالیت های روزمره مانند خوردن و نوشیدن در نهایت می تواند به مینای دندان آسیب برساند. روکش های دندانپزشکی می تواند راه حل مناسبی برای احیای لبخند شما باشد. تعویض کامپوزیت دندان با لمینت ممکن است ولی بالعکس ان نه.

مشاوره با یکی از پزشکان بهترین راه برای پاسخ به تمام سوالات شما و تعیین اینکه روکش های دندان می تواند بهترین راه حل برای لبخند شما باشد یا نه!

https://www.smiledesigndentalfl.com/our-services/dental-veneers-south-florida/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت