سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ایمپلنت جایگزین دندان های از دست رفته


ایمپلنت جایگزین دندان های از دست رفته
قيمت 0ريال

ایمپلنت جایگزین دندان های از دست رفته
ایمپلنت جایگزین دندان های از دست رفته

مزایای ایمپلنت دندان 

ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان

دندان های شما طوری طراحی شده بودند که یک عمر طول بکشد ، اما گاهی اوقات چنین نمی شوند! جایگزینی دندان های از دست رفته برای سلامتی عمومی و سلامت سایر دندان های شما مهم است. نه تنها هنگام از بین رفتن دندان توانایی جویدن را از دست می دهید بلکه دندانهای غیر قابل تعویض باعث می شوند دندانهای دیگر از بین بروند ، نوک یا شلوغ شوند و مشکلات بعدی ایجاد کنند. طول درمان ایمپلنت دندان در مقایسه با روشهایی مانند کامپوزیت دندان و لمینت دندان بیشتر است.

همچنین ، مشکلات بدیهی در ظاهر ضعیف و از بین رفتن عزت نفس ناشی از یک یا چند دندان از دست رفته وجود دارد. ایمپلنت های دندان همیشه باید به عنوان گزینه ای برای جایگزینی دندان ناقص یا گمشده در نظر گرفته شوند. جایگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت های دندان بیش از 50 سال است که برای درمان دندان های از دست رفته استفاده می شود و به عنوان یک انتخاب درمانی مؤثر شناخته می شود. درمان از پل های پل ، پیوندهای رزین و درمان اندودنتیک قابل پیش بینی تر است. طول عمر ایمپلنت دندان در صورت مراقبت صحیح از ان همانند دندان های طبیعی است.

به عنوان بیمار ، با تصمیم سختی برای جراحی قرار دادن ایمپلنت های دندانی برای جایگزینی یک یا چند دندان از دست رفته روبرو می شوید. بسیاری از پزشکان ، از جمله دندانپزشکان عمومی ، با توجه به تجربه گسترده و آموزش های عمیق ، در انجام عمل کاشت واجد شرایط هستند. آکادمی دندانپزشکی ایمپلنت آمریكا پاسخ سؤالاتی را كه در مورد لانه گزینی دندان دارید ، ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: لمینت سرامیکی،کامپوزیت دندان های جلو، تعویض کامپوزیت دندان، ماندگاری کامپوزیت دندان، معایب کامپوزیت دندان

ایمپلنت دندان چیست؟

کاشت دندان جایگزین ریشه دندانهای از دست رفته است. آنها به عنوان لنگر دندان جایگزین یا تاج یا مجموعه ای از دندانهای جایگزین عمل می کنند. محدودیت سنی ایمپلنت دندان در دختران حداقل 15 سالگی و در پسران حداقل 17 سالگی است.

آیا من کاندید ایمپلنت هستم؟

بیماران ایمپلنت در هر سنی هستند و ممکن است کاشت مناسب برای هر کسی که یک یا چند دندان را به دلیل آسیب دیدگی ، بیماری یا پوسیدگی دندان از دست داده انتخاب مناسبی باشد. این موارد بخصوص برای بیمارانی که دیگر نمی توانند از پروتزهای قابل جابجایی استفاده کنند ، عملی هستند. دندانپزشک شما می تواند بعد از ارزیابی دقیق از تاریخچه دندانپزشکی و پزشکی شما مشخص کند که آیا شما کاندیدای کاشت دندان هستید.

انواع مختلف ایمپلنت دندان

شکل ها ، اندازه ها و مارک های بسیاری از ایمپلنت ها در دسترس است. دندانپزشک معتبر AAID شما می داند کدام کاشت مناسب برای شماست.

آیا استخوان کافی دارم؟

این مهم است که یک بیمار استخوان کافی برای پشتیبانی از کاشت داشته باشد. اگر استخوان کافی ندارید ، روش های بی خطر و مؤثر بسیاری برای اصلاح کمبود استخوان وجود دارد. دندانپزشک شما این موضوع را ارزیابی کرده و در صورت نیاز به استخوان اضافی به شما توصیه می کند. همچنین داشتن پیش زمینه ی بیماری پریودنتال می تواند احتمال ابتلا به عفونت ایمپلنت دندان را افزایش دهد.

https://www.aaid.com/patients_and_public/Benefits_of_Dental_Implants.html

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت