سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا محدودیت سنی در قرارگیری ایمپلنت وجود دارد؟


آیا محدودیت سنی در قرارگیری ایمپلنت وجود دارد؟


قيمت 0ريال

آیا محدودیت سنی در قرارگیری ایمپلنت وجود دارد؟
آیا محدودیت سنی در قرارگیری ایمپلنت وجود دارد؟

آیا ایمپلنت دندان محدودیت سنی دارد؟

محدودیت های سنی کاملاً وجود ندارد. مهمترین فاکتورهایی که در تعیین اینکه کاندیدای خوبی برای ایمپلنت دندان است بررسی می کنیم ، تاریخچه سلامتی وی و میزان استخوان (مقدار) استخوان در آن ناحیه است. بار دیگر ، سن نقش مهمی در مرحله برنامه ریزی درمانی ما ندارد.

ما اکثر اشکال پرداخت کارت اعتباری ، وجه نقد و چک را می پذیریم. لطفا برای جزئیات بیشتر با هماهنگ کننده امور مالی ما صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: ماندگاری کامپوزیت ونیر، پر کردن دندان با کامپوزیت، ایمپلنت دندان برای کسانی که پوکی استخوان دارند، طول عمر ایمپلنت دندان

آیا هزینه های اضافی در روش ایمپلنت دندان وجود دارد؟

ممکن است وجود داشته باشد اگر کسی از حجم استخوان کافی برخوردار نباشد ، ممکن است روشهای اضافی مانند پیوند استخوان برای تهیه محل برای کاشت دندان لازم باشد. پیوند استخوان ماده ای است که به بدن کمک می کند استخوان از دست رفته را در ناحیه ای که می خواهیم ایمپلنت شما قرار بگیرد تحریک کند. اگر تشخیص دهیم که شما قبل از قرار دادن ایمپلنت به آن ناحیه پیوند زده شده نیاز خواهید داشت ، ما در طول مشاوره شما را به شما اطلاع خواهیم داد. هزینه های عمل پیوند استخوان نیز در آن زمان به شما داده می شود.

چه مدت باید منتظر بمانم تا عمل پیوند استخوانم را انجام دهم تا ایمپلنت خود را دریافت کنم؟

ما معمولاً حداقل 4-6 ماه توصیه می کنیم. به این ترتیب بدن شما باید زمان کاملاً التیام یافته و استخوان کافی را که برای دریافت ایمپلنت دندان شما لازم است ، بسازد.

بیشتر بخوانید: عفونت ایمپلنت دندان، معایب کامپوزیت دندان، چه کسانی باید کامپوزیت دندان انجام دهند؟ مراحل انجام ایمپلنت دندان، آیا روکش دندان های شما را خراب می کند؟

آیا ایمپلنت دندان می تواند آلوده شود؟

درست مانند دندان شما می تواند آلوده شود ، ایمپلنت های دندانی نیز می توانند آلوده شده و از بین بروند. اگرچه این اتفاق به ندرت اتفاق می افتد ، اما ما هر از گاهی شاهد آن هستیم. افراد دیابتی کنترل نشده و افراد سیگاری بیشتر از سایرین در معرض خطر این عارضه هستند.

چرا افراد سیگاری و دیابتی بیشتر در معرض خطر نارسایی یا عفونت ایمپلنت هستند؟

ایمپلنت های دندانپزشکی برای یکپارچه سازی مناسب با بافت استخوانی شما به خون کافی نیاز دارند. افراد دیابتی و افراد سیگاری به آرامی خون خود را در این مناطق از دست می دهند و این همجوشی بین ایمپلنت و استخوان را مشکل تر می کند. اگرچه احتمال شکست هنوز پایین است ، در مقایسه با بقیه جمعیت ، احتمال شکست کاشت ایمپلنت هنوز بیشتر است.

منبع مقاله:

https://bestdentistinhouston.com/dental-implants-richmond-tx/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت