سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لمینت سرامیکی چیست؟


لمینت سرامیکی چیست؟
قيمت 0ريال

لمینت سرامیکی چیست؟
لمینت سرامیکی چیست؟

لمینت سرامیکی

روکش لمینت یک راه حل طولانی مدت و مناسب برای تغییر شکل و رنگ را ارائه می دهد. نتیجه می تواند تغییر زندگی باشد. برای دندان های از دست رفته روکش ها کارایی ندارند و ایمپلنت دندان در این زمینه کاربرد دارد.

کامپوزیت ونیر چیست؟

روکش پوستی نازک از لمینت یا مواد پر کننده کامپوزیت است که به مینای دندان وصل شده است. ونیرها شکل ، طول ، رنگ ، موقعیت و بافت سطح دندانها را تغییر می دهند. کامپوزیت دندان های جلو به دلیل قیمت مناسب این نوع روکش، بسیار پرطرفدار است.

مینا یک پوشش قوی روی سطح دندان است که می توان با استفاده از آن یک ژل اسید برای سفت شدن میکروسکوپی آن را درمان کرد. چسبهای مخصوص رزین یا مواد پیوند دهنده به سطح زبر وصل شده و پیوند بسیار محکمی ایجاد می کنند. این به دندانپزشک اجازه می دهد تا روی روکش لمینت دندان یا پر کننده رنگی دندان چسبانده شود تا در شکل ، موقعیت ، طول تغییراتی ایجاد کند و رنگ جزئی ایجاد کند. ماندگاری روکش ها بسیار مناسب است وقتی کاملاً به مینا بچسبند ، در مورد ونیرهای چینی پرسلن قوی یا تا 20 سال یا بیشتر در مورد کامپوزیت ونیر دوام بیاورد. تعویض کامپوزیت دندان با لمینت ممکن است و بر عکس آن نه.

لمینت سرامیکی چیست؟

روکش لمینت یک مرمت بسیار قوی ، زیبا و مادام العمر است که سال ها ادامه خواهد داشت. حاشیه یک روکش با مهر و موم بسیار محکم روی مینای دندان قرار داده شده است. در قسمت جلوی دهان غیر معمول است که در این چاه ها که به خوبی از دهان مراقبت می شود ، پوسیدگی دندان مشاهده شود. ما بیمارانی با روکش داریم که تقریباً 25 سال سن دارند. مواد چینی (سرامیک) بسیار سخت ، صاف و بادوام است. لکه نمی کند ، رنگ خود را از دست می دهد و از روکش رزین کامپوزیت قوی تر است.

آیا روکش ها بهترین گزینه هستند؟

ونها برای بیماران می توانند تغییراتی در زندگی داشته باشند و با استفاده از دستان باتجربه مدت زمان طولانی ادامه یابد.

برنامه ریزی دقیق و طراحی مناسب برای موفقیت روکش ها بسیار مهم است. بیش از همه یک دندانپزشک برای اتصال به مینای دندان نیاز دارد ، تا روکش ها روی دندان ها بچسبند. اگر مینای ناکافی از طریق سایش دندان یا فرسایش اسیدی وجود داشته باشد ، روکش به اندازه ای قوی نخواهد بود و ممکن است در معرض دفع یا شکستن باشد.هر مورد نیاز به ارزیابی دقیق دارد و یک دندانپزشک ماهر در ونیر ، ارزیابی خود را از طریق این موارد انجام می دهد:

چه مقدار مینای دندان برای اتصال به آن باقی مانده است. اگر کافی نباشد ، ممکن است یک تاج (پوشش 360 درجه) گزینه بهتری باشد.

رنگ زیرین دندان. دندانهای کاملاً تیره ، سیاه یا خاکستری رنگی به سختی نمی توانند با روکش پوشانده شوند. اینها با تاجها بهتر اداره می شوند.

نیش شما و اینکه آیا قبل از قرار دادن روکش ها به اصلاح نیاز دارد. نحوه استفاده از دندان های شما برای موفقیت ونیرها بسیار مهم است. یک دندانپزشک را انتخاب کنید که واقعاً می داند چگونه نیش شما را به درستی ارزیابی کند ، تا مطمئن شوید که پیش از انجام روکش ها به خطر نمی افتد ونهای شما یا نیاز به اصلاح دارد.

بیشتر بخوانید: درد ایمپلنت دندان، عوارض روانی ایمپلنت دندان، عفونت ایمپلنت دندان، کامپوزیت بهتر است یا لمینت

سن شما و تأثیر از بین بردن مینای دندان. اگر دندان از قبل در اثر سایش دندان ها ، پر کردن های قدیمی ، فرسایش اسید آسیب دیده باشد ، یک دندانپزشک به طور کلی روکش چینی یا تاج را توصیه می کند. اگر جوان هستید و دندانهای شما با مینای دندان کامل زیبا هستند ، ممکن است یک دندانپزشک ونیر کامپوزیت یا حداقل آماده سازی را توصیه کند. این اجازه می دهد مینای دندان حفظ شود.

https://www.citydental.co.nz/dental-services/porcelain-veneers/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت