سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا روکش دندان های شما را خراب می کند؟


آیا روکش دندان های شما را خراب می کند؟


قيمت 0ريال

آیا روکش دندان های شما را خراب می کند؟
آیا روکش دندان های شما را خراب می کند؟

این بدان معنی است که اتصال روکش ها باعث خراب شدن یا صدمه زدن به دندان زیر آن نمی شود. ثانیاً ، لمینت دندان از مینای دندان مانند قسمت جلوی دندانهای طبیعی شما ساخته نمی شوند. ... در واقع ، آنها در واقع از نظر مقاومت در برابر آسیب یا لکه دار شدن نسبت به دندانهای طبیعی مزیت دارند.

چه مدت ونیرها روی دندانهای جلویی ماندگار می شوند؟

طول عمر لمینت دندان معمولاً بین 10 تا 15 سال می باشد و ماندگاری کامپوزیت دندان حدود 5 تا 7 سال طول می کشد.

در زیر دندانهای روکش ، به معنی ایجاد مواد در قسمت جلوی دید ، به ویژه دندانهای جلویی برای اصلاح رنگ ، شکل یا موقعیت آنها (و بنابراین روابط متقابل) است.

این در درجه اول مداخله است ، که هدف نهایی آن دستیابی عادلانه تر به دندان ها است. بنابراین ، مواد روکش از زیبایی و کامپوزیت ها و سرامیک ها استفاده می کردند. هر دو ماده مزایا و مضراتی دارند. اثر به دست آمده بسیار بهتر از حالت قبلی دندانها است و با نگاهی کاملاً طبیعی به آنها می توان رسید.

روکش دندان دارای توجیه بیولوژیکی است اگر در داخل نشانه باشد ، چه زمانی لازم و ممکن است - به منظور بهبود رنگ ، شکل یا موقعیت دندانها. روکش دندان را نباید با ایمپلنت دندان یکی دانست. ایمپلنت دندان در موارد فقدان دندان یا مواردی که ترمیم دندان ممکن نیست بکار می رود.

مسلماً دندانهای ونیر با اثر آرایشی که بیمار می خواهد دندانهای روشن تر حاصل شود. ونیر دندان ها از نظر بدست آوردن حجم و رنگ قابل تنظیم است ، اما هنگامی که به اندازه دندان ها رسیدگی می شود ، مستلزم وارد شدن مواد کامپوزیتی است که گاهی اوقات در هر دو لبه برش دندانهای جلویی وجود دارد.

مواد کامپوزیت ونیر متعلق به گروه ترمیمهای مستقیم است ، بدین معنی که کار در یک بازدید ، مستقیماً روی دندانها. مدت زمان ونیرهای کامپوزیتی ، با بهداشت دهان و دندان خوب 5 تا 7 سال تخمین زده می شود. در حقیقت ، با گذشت زمان ، مواد می توانند "صرف" كنند ، خصوصاً در مناطقی كه اصطكاك در تماس با دندانهای پایینی دارند ، بنابراین انجام اصلاحات گاه به گاه کامپوزیت دندان ضروری است.

 

http://www.apostoloskidental.rs/en/composite_veneers/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت