سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا ممکن است بدن ایمپلنت را پس بزند؟


آیا ممکن است بدن ایمپلنت را پس بزند؟


قيمت 0ريال

آیا ممکن است بدن ایمپلنت را پس بزند؟
آیا ممکن است بدن ایمپلنت را پس بزند؟

اجزای ایملنت دندان

مراحل انجام ایمپلنت دندان : یک ییچ از جنس تیتانیوم که در استخوان فک مراجعه کننده کاشته میشود.

یک پایه که در قسمت اول پیچ میشود و روکش روی آن قرار میگیرد.

روکش یا دندان که روی قسمت دوم یا همان پایه قرار میگیرد.

ایمپلنت دندان 

روش انجام ایمپلنت دندان نسبت به درمان های مشابه دیگر کمی بیشتر طول می کشد.بدن شما پس از کاشتم قسمت اول یا همان پیچ تیتانیومی نیاز به زمان حدود 2 تا 3 ماه دارد تا استخوان به ایمپلنت بچسبد و در مواردی که نیاز به پیوند استخوان و بازسازی استخوان دارید ممکن است تا 6 ماه هم طول بکشد ولی در نهایت نتیجه نهایی بسیار طبیعی تر است و طول عمر ایمپلنت دندان مادام العمر است.

بیشتر بخوانید: بهترین نوع کامپوزیت دندان، کامپوزیت دندان های جلو، معایب کامپوزیت دندان

آیا ممکن است بدن ایمپلنت را پس بزند؟

به ندرت ممکن است بدن یک فرد ایمپلنت دندان را پس بزنید . استخوان فک به خوبی ایمپلنت دندان را می پذیرد و موارد نادری از پس زدن ایمپلنت دندان در اثر آلرژی به تیتانیوم دیده میشود. یکی از دیگر دلایل شکست درمان ، عدم مراقبت از ایمپلنت توسط بیمار است.بدون رعایت بهداشت دهان و دندان ، دندان میپوسد و می افتد .ایمپلنت دندان نیز از این امی مستثنی نیست.برای اطمینان از عملکرد ایمپلنت ، رعایت بهداشت دهان و دندان و پیشگیری از بیماری لثه ضروری است.

چگونه میتوانیم ایمپلنت های دندانی خود را تمیز کنیم؟

اساسا رعایت بهداشت اطراف ایمپلنت و تمیز کردن آن همانند دندان طبیعی است .البته بدیهی است تمیز کردن ناحیه بین ایمپلنت دندان ها و دندان طبیعی حساسیت بیشتری داشته و دقت بیشتری را میطلبد.مسواک های بین دندانی علاوه بر نخ دندان این مهم را تسهیل میکند.اخیرا وسایل کمک بهداشتی مخصوص تمیز کردن اطراف ایمپلنت دندانی هم طراحی شده که در بازار وجود دارند و با فشار آن به تمیز کردن اطراف ایمپلنت دندان و دندان کمک میکند. مراقبت از ایمپلنت دندان دقت بیشتری نسبت به مراقبت از سایر روشهای دندانپزشکی مانند کامپوزیت دندان و لمینت دندان می طلبد.

https://oralb.com/en-us/oral-health/life-stages/adults/dental-implants-procedure-how-they-work

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت