سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لومینر چیست؟


لومینیر چیست؟


قيمت 0ريال

لومینر چیست؟
لومینر چیست؟


لوازم جانبی دندانپزشکی لومینر ونیرهای مخصوصی هستند که دارای تکنولوژی ثبت شده هستند. این روکش های مارک تجاری از پرسلن های نازک ویفر به نام سروینات استفاده می کنند. طبیعت نازک سروینات به این معنی است که برای برداشتن سطوح دندان مانند در مورد ونیرهای استاندارد دچار خراش دندان نمی شوید. از آنجا که دندانهای شما این آسیب را تجربه نمی کنند ، می توانید در آینده لومینرهای خود را حذف کنید. کامپوزیت دندان نیز امکان حذف شدن دارد.

حفظ دندانهای طبیعی شما تنها یک مزیت استفاده از روکش های دندان Lumineers را برای تقویت لبخند شما فراهم می کند. این روکش های ثبت شده نیز مانند سایر افراد با دوام هستند و لبخندی زیبا را برای حدود 20 سال یا بیشتر ایجاد می کنند. شما بر خلاف انواع دیگر ناراحتی کمی برای نصب لبخند جدید خود تجربه می کنید. نصب ونیرهای شما فقط در حدود دو بازدید از مطب دندانپزشکی طول می کشد ، بنابراین شما لبخند زیبا و جدید خود را به سرعت و با راحتی انجام می دهید.

بیشتر بخوانید: کامپوزیت بهتر است یا لمینت، عفونت ایمپلنت دندان، عوارض روانی ایمپلنت دندان، کامپوزیت دندان های جلو،

مراحل نصب روکش های دندانپزشکی Lumineers آسان و راحت است. اولین بازدید شما از دندانپزشکی شامل  در ساخت قالب دندانهای شما است. او همچنین سایه مناسب را برای لبخند جدید شما انتخاب می کند.

دندانپزشک شما قالب شما را به آزمایشگاه مخصوص دندانپزشکی ارسال می کند که روکش پرسلن شما را بسازد. پس از اتمام این روند ، آزمایشگاه سطوح جدید دندان شما را به دندانپزشک شما می فرستد و مطب دندانپزشکی با شما تماس می گیرد که قرار ملاقات دوم را انجام دهید.

در دومین بازدید شما از دندانپزشکی ، دندانپزشک پس از بررسی مناسب ، ونیرهای شما را نصب می کند. روکشها بطور دائم روی سطح جلوی دندان شما می مانند. می توانید انتظار داشته باشید که حدود 20 سال یا بیشتر عمر کند.

بیشتر افراد برای پوشش خسارت دندانهای جلویی خود از روکش های لمینت دندان استفاده می کنند. برخی دیگر می خواهند تمام لبهای قابل مشاهده خود را برای یک لبخند پر جنب و جوش و کاملاً هماهنگ بپوشانند. نتایج شما ظاهر شما را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد ، خصوصاً اگر از خجالت دندانهای لکه دار یا رنگی رنج برده باشید. برای دندان هایی که کاملا از بین رفته اند، ایمپلنت دندان کاربرد دارد.

آیا این روکش ها برای بهبود لبخند من کار می کنند؟

هنگامی که با استفاده از لمینت سرامیکی با ثبت اختراع (patent) در لبخند خود سرمایه گذاری می کنید ، اعتماد به نفس شما از بسیاری جهات به شما بازپرداخت می کند. مطالعات نشان می دهد که یک لبخند زیبا به افراد کمک می کند تا بیشتر در جامعه پذیری ، شغلی و روابط دست یابند. این مزایا از رویه ای ناشی می شود که تقریباً مانند پرانتز یا تراز دندان ها هزینه دارد.

همانطور که گزینه های بهبود لبخند را کاوش می کنید ، با کارمندان دفتر در دندانپزشکی صحبت کنید. می توانید در مورد روش های پرداخت و تأمین اعتبار بیشتر بدانید. روش های زیادی برای پرداخت لبخند وجود دارد ، با شرایطی که می توانید از آن استفاده کنید.

https://www.signaturesmilesparker.com/dental-services-in-parker-co/cosmetic-dentistry/lumineers-dental-parker-co/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت