سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کامپوزیت بهتر است یا لمینت سرامیکی؟


کامپوزیت بهتر است یا لمینت سرامیکی؟


قيمت 0ريال

کامپوزیت بهتر است یا لمینت سرامیکی؟
کامپوزیت بهتر است یا لمینت سرامیکی؟


لمینت سرامیکی یک نوع محبوب مراقبت از آن دسته از بیمارانی است که با یک یا چند دندان در ناحیه قابل مشاهده زحمت کشیدند. سرامیک از مقاومت فشاری بالایی برخوردار است ، تغییر نمی کند و طرز کار حرفه ای و بهداشت مناسب بیمار باعث می شود که زیبایی زیبایی درمانی ماندگار باشد. لمینت و کامپوزیت دندان های جلو از روشهای متداول دندانپزشکی زیبایی برای اصلاح طرح لبخند می باشد.

کامپوزیت بهتر است یا لمینت؟

علاوه بر سرامیک ، روکشهای کامپوزیت نیز می توانند ساخته شوند. بر خلاف سرامیک ، که ما به طور جداگانه در آزمایشگاه دندانپزشکی تولید می کنیم و به بازدید بیشتری نیاز داریم ، روکش های کامپوزیتی بطور مستقیم و در یک جلسه ساخته می شوند. مراحل طراحی برای هر دو نوع روکش یکسان است ، بنابراین کلیه نیازهای زیبایی شناختی ، کاربردی و بیولوژیکی راضی می شوند. امکان تعویض کامپوزیت دندان با لمینت وجود دارد ولی بالعکس ان نه.

از مزایای ونیرهای کامپوزیتی می توان به تولید سریع آنها ، امکان ایجاد تغییرات اضافی و خصوصاً این که ارزانتر از روکشهای سرامیکی است. مضرات ونیرهای کامپوزیتی کاهش استحکام و دوام آنها در مقایسه با مقیاس های سرامیکی است. چنین مواد با گذشت سالها می توان رنگ آمیزی و ترک کرد (در بیشتر موارد امکان افزودن و یا صیقل دادن روکش وجود دارد). روکشهای سرامیکی محکم تر هستند و ظاهر آنها با گذشت سال ها تغییر نمی کند. از معایب کامپوزیت دندان مستعد بودن ان به تغییر رنگ می باشد.

برخلاف روکش های کامپوزیت ، که امکان تغییر و تحول را فراهم می کنند ، در صورت نیاز به تغییر عملکرد یا ظاهر ، ترمیم های سرامیکی باید برداشته شده و دوباره تولید شوند. از مزایای لمینت سرامیکی طول عمر بیشتر ان است. ماندگاری کامپوزیت دندان تقریبا نیمی از طول عمر لمینت می باشد.

طراحی و ساخت روکش ها

قبل از شروع فرآیند ، با خواسته ها و انتظارات بیمار کاملاً آشنا می شویم ، زیرا این راهنمای اصلی هنگام برنامه ریزی رویه های پروتز در آینده است. پس از مشاوره مقدماتی از طریق معاینه بالینی ، عکس از دندانها و خطوط صورت و مدل سه بعدی کامپیوتر از فک ، ما تمام داده ها را به طور کامل تجزیه و تحلیل می کنیم. بسته به شرایط موجود در حفره دهان و خواسته های بیمار ، ما یک برنامه بهینه را تهیه می کنیم. مراقبت طولانی مدت ، که عملکرد و زیبایی شناسی دندان ها را ترمیم و برقرار می کند ، همیشه هدف اصلی است. در مورد روشهای گسترده تر ، ارائه با یک مدل سه بعدی مدل سازی تشخیص دیجیتالی و با یک شبیه سازی عکس از حالت نهایی پیش بینی شده تکمیل می شود.

بیشتر بدانید: عوارض روانی ایمپلنت دندان، عفونت ایمپلنت دندان، ایمپلنت برای کسانی که پوکی استخوان دارند

اسکن سه بعدی داخل بدن ، مدل سازی رایانه ... هنگام مدل سازی از یک اسکنر خطی استفاده می کنیم که گزینه های مراقبت کاملاً جدیدی را باز می کند و کل فرایند برای بیمار دلپذیرتر از برداشت های استاندارد است. با مراقبت گسترده تر از دندان ، ما یک شبیه سازی کامپیوتری از نتیجه را بعد از عمل طراحی می کنیم. حالت برنامه ریزی شده با استفاده از مواد موقتی به دهان بیمار منتقل می شود. ما نگاه و عملکرد را تحلیل می کنیم و اصلاحات مناسبی را انجام می دهیم. با این کار قبل از شروع رویه ، کلیه اطلاعات لازم را در اختیار داریم. ما دقیقاً می دانیم که آماده سازی دندان کجا و چقدر باید انجام شود ، که در حداقل تهاجم عمل انجام می شود. به این ترتیب ، مراقبت زیبایی شناختی ، کاربردی تر و ماندگارتر است.

https://www.dentavital.si/en/services/ceramic-and-composite-veneers

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت