سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کاشت دندان چیست؟


کاشت دندان چیست؟


قيمت 0ريال

کاشت دندان چیست؟
کاشت دندان چیست؟


کاشت دندان جایگزین ریشه دندان مصنوعی است که توسط تیمی از متخصصان برای جایگزینی ریشه های طبیعی دندان در ناحیه ای از دهان که در آن دندان ها وجود ندارد ، در استخوان فک قرار می گیرند.

ایمپلنت دندان تنها راه حلی است که در مورد زیبایی شناسی راحتی و پایداری مشابه دندانهای طبیعی که از بین رفته اید ، تا حد ممکن نزدیک می شود. شایع ترین عارضه ی ایمپلنت، عفونت ایمپلنت دندان می باشد.

کاشت دندان برای من چه کاری می تواند انجام دهد؟

هنگامی که دندانهای طبیعی خود را از دست می دهید ، می خواهید جایگزینی را به دست آورید که به راحتی به نظر برسد و لبخند شما را ترمیم کند. ایمپلنت دندان حالت راه حل هنری است که دقیقاً مانند دندانهای طبیعی شما ظاهر و احساس می کند. از معایب ایمپلنت ایسنت که مراحل انجام ایمپلنت طولانی می باشد.

کاشت دندان از ریزش استخوان که با از بین رفتن دندان / دندان به وجود می آید جلوگیری می کند. بنابراین آنها پشتیبانی از عضلات صورت را از دست می دهند و از بین رفتن خاصیت چروک و به وجود آمدن چین و چروک به خصوص در شخصی که تمام دندانهای خود را از دست داده ، جوانی را بازیابی می کند. از دیگر روشهای دندانپزشکی زیبایی کامپوزیت دندان و لمینت دندان می باشد.

مزایای زیبایی شناسی کاشت دندان:

هنگامی که دندانهای طبیعی خود را از دست می دهید ، می خواهید جایگزینی را به دست آورید که به راحتی به نظر برسد و لبخند شما را ترمیم کند. ایمپلنت دندان حالت راه حل هنری است که دقیقاً مانند دندانهای طبیعی شما ظاهر و احساس می کند.

کاشت دندان از ریزش استخوان که با از بین رفتن دندان / دندان به وجود می آید جلوگیری می کند. بنابراین آنها پشتیبانی از عضلات صورت را از دست می دهند و از بین رفتن خاصیت چروک و به وجود آمدن چین و چروک به خصوص در شخصی که تمام دندانهای خود را از دست داده ، جوانی را بازیابی می کند.

حفظ استخوان (کاهش ریزش استخوان):

به طور معمول ، بافت استخوان اطراف ریشه دندان شما توسط روند تجدید طبیعی بدن حفظ می شود. با این حال ، اگر دندان خود را شل کنید ، سوراخی وجود دارد که ریشه دندان شما قبلاً وجود داشته باشد و استخوان اطراف این ناحیه به آرامی شروع به از بین رفتن (آتروفی) می کند که ممکن است شکل فک شما را تغییر دهد. ایمپلنت دندانی که در آن منطقه قرار دارد می تواند در واقع رشد و تولید استخوان را تحریک کند و از از بین رفتن ساختار ارزشمند استخوان جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: لمینت سرامیکی، کامپوزیت بهتر است یا لمینت، تعویض کامپوزیت دندان، کامپوزیت دندان های جلو

در برخی از بیماران که از بین رفتن استخوان قابل توجهی است ، ممکن است پیوند استخوان قبل از قرار دادن کاشت دندان مورد نیاز باشد. ریزش استخوان برای افرادی که دندان مصنوعی دارند ، مشکل ایجاد می کند و از آنجایی که به آرامی شکل فک تغییر می کند ، لازم است که پروتزها تنظیم شوند یا مجدداً ساخته شوند تا بتوانند شکل جدید فک را تکمیل کنند. ریزش استخوان همچنین می تواند باعث پیرتر شدن پوست شود ، زیرا با از بین رفتن استخوان ناحیه اطراف دهان می تواند لکه دار شود.

حفظ دندانهای طبیعی:

تعویض دندان با پلهای سنتی که از دندان پشتیبانی می کنند نیاز به سنگ زنی دندان های مجاور دندان / دندان از دست رفته دارند ، تا بتوانید این پل را بر روی آنها سیمان کنید. این ساختار دندان هرگز قابل تعویض نیست و سلامت طولانی مدت این دندان ها به خطر می افتد.

اما تاج ها و پل های پشتیبانی شده ایمپلنت بطور مستقل بدون لمس کردن دندان های طبیعی عمل می کنند ، به گونه ای که دندان های طبیعی به خطر نیفتد و آسیب نبینند.

اعتماد به نفس و احساس بهزیستی:

کیفیت کلی زندگی با دندانهای جایگزین که مانند دندانهای طبیعی به نظر می رسند ، احساس و عملکرد دارند غنی شده است.

بهتر بخورید - انواع غذاهای چسبنده و جویدنی که زمانی با پروتزهای معمولی غیرقابل اطمینان بوده و روی استخوان استراحت می کند.

همچنین وقتی بهتر جوید غذای شما بهتر هضم می شود و سلامت کلی فرد بهبود می یابد.

هیچ دندانپزشکی سنگی ، ناپایدار و ترس از اینکه دندان مصنوعی در این حالت خاموش شود ممکن است از نظر اجتماعی شرم آور باشد. دندان های پشتیبانی شده ایمپلنت در دهان محکم می ماند.

موفقیت بالینی بلند مدت:

کاشت دندان بسیار قابل پیش بینی است و باید اولین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته به عنوان میزان موفقیت آنها باشد (<98٪) .آن ها ایمن ، قابل اعتماد و یک راه حل طولانی مدت هستند .ما هرگز خطر ابتلا به حفره یا پوسیدگی ایمپلنت وجود ندارد!

آیا من کاندید ایمپلنت دندان هستم؟

تقریباً هر کسی که از سلامت عمومی و دهانی خوبی برخوردار باشد ، کاندید پیوند کاشت است. هیچگونه موارد منع مصرف برای کاشت وجود ندارد.

سن هرگز منع مصرف نیست! هرکسی که می خواهد کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشد ، کاندید ایمپلنت است.

 

http://www.dentalspecialistindia.com/why-implants/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت