سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

همه چیز دررابطه با ایمپلنت دندان


همه چیز دررابطه با ایمپلنت دندان


قيمت 0ريال

همه چیز دررابطه با ایمپلنت دندان
همه چیز دررابطه با ایمپلنت دندان

همه چیز دررابطه با ایمپلنت دندان

 

وقتی ایمپلنت دندان امکان پذیر شد ، مشکل از دست دادن دندان های من در گذشته حل می شود. برای اصلاح لبخند از کامپوزیت دندان، لمینت دندان و نیز ایمپلنت استفاده می شود.

 

ایمپلنت دندان چیست؟

 

ایمپلنت دندان پیچ یا سیلندر کوچکی است که از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است. این به عنوان یک ریشه جایگزین دندان عمل می کند و می تواند تاج یا پل را پشتیبانی کند ، یا می تواند برای ایمن سازی پروتز در محل مورد استفاده قرار گیرد. طول عمر ایمپلنت دندان در صورتی که مراقبت از ایمپلنت به خوبی انجام شود بیش از 30 سال است.

 

مراحل انجام ایمپلنت دندان شامل:

 

· خود کاشت که داخل استخوان قرار می گیرد.

 

· اباتمنت ، که به کاشت متصل است ،

 

· و تاج یا پل ، که به آبشار متصل می شود

 


بیشتر بخوانید: معایب کامپوزیت دندان، کامپوزیت دندان های جلو، عفونت ایمپلنت دندان

مدت زمان كل درمان براي يك كاشت استاندارد ، از مشاوره اوليه تا تعيين نهايي تاج ، معمولاً 6 تا 9 ماه است. میزان کم درد ایمپلنت دندان در طول درمان طبیعی است.

 

استفاده اضافی از ایمپلنت ها برای لنگرگذاری دندان ها به خصوص در بیماران مسن است که به دلیل کاهش استخوان لثه کوچک شده است. به جای حمل یک تاج یا پل ، abutment دارای گل میخ مطبوعاتی است که پروتز را در جای خود قرار می دهد.

 

همچنین سیستم "مینی ایمپلنت" وجود دارد ، که در آن کاشت و ترشحات در یک واحد قرار می گیرد. این سیستم ها می توانند در جایی استفاده شوند که فقط یک شکاف کوچک برای پر کردن یا حفظ پروتز با استفاده از بست "فشار گل میخ" وجود دارد. کاشت مینی کاشت بسیار سریعتر از کاشت های سنتی است که مزایای آن را بلافاصله قرار می گیرد.

 

https://www.portishead-dental.com/what-we-do/implants/about-dental-implants/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت