سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

جایگزین دندان های از دست رفته با انجام ایمپلنت دندان


جایگزین دندان های از دست رفته با انجام ایمپلنت دندان
قيمت 0ريال

جایگزین دندان های از دست رفته با انجام ایمپلنت دندان
جایگزین دندان های از دست رفته با انجام ایمپلنت دندان

قبل از اینکه ایمپلنت دندان کنید چند نکته را برایتان بازگو می کنیم :

1.نگران نباشید؛ ایمپلنت به استخوان فک آسیبی نمی رساند

به خاطر اینکه ایمپلنت ها از جنس تیتانیوم می باشند در محیط بدن خنثی می شوند. در واقع هیچ ضرری برای بدن ندارند. با تغییرات سطحی که روی آنها ایجاد می شود تمایل زیادی به جذب استخوان فک دارند . طول عمر ایمپلنت دندان می تواند دائمی باشد و این به میزان مراقبت شما از ایمپلنت دندان بستگی دارد.

2.با ایمپلنت درد و ناراحتی متوجه نمی شوید .

بخاطر اینکه ایمپلنت هم جراحی محسوب می شود باید در محیطی استریل انجام شود. البته میزان ناراحتی و درد ایمپلنت دندان بسیار کم است. فقط کافیست به دستورات دندانپزشک توجه کنید . در بیشتر روشهای دندانپزشکی از قبیل ایمپلنت ، کامپوزیت دندان و لمینت دندان از روشهای بی حسی موضعی استفاده می شود. کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی از روشهای دندانپزشکی زیبایی هستند و بدون جراحی انجام می شوند.

3.دندانی که روی ایمپلنت سوار می شود کمی وقت گیر است .

بعد از قرار دادن پیچ ایمپلنت باید 2 تا 4 ماه صبر کرد. البته بستگی به شرایط دارد. بخاطر اینکه استخوان اطراف ایمپلنت کاملا شکل بگیرد. حتی اگر شرایط استخوان فک مناسب بود می توان روکش موقت یا دائم انجام داد . عدم مراقبت از ایمپلنت دندان می تواند به عفونت ایمپلنت دندان و در نهایت نارسائی ایمپلنت دندان منجر شود.

بیشتر بخوانید: معایب کامپوزیت دندان، ماندگاری کامپوزیت دندان، کامپوزیت دندان های جلو

جایگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت :

خوشبختانه گذاشتن ایمپلنت در محل دندان از دست رفته کمک بزرگی به بیماران است تا مشکل بی دندانی نداشته باشند برای این منظور درمان شامل دو مرحله می باشد :

الف- جراحی :

در هنگام جراحی در محل دندان از دست رفته یک ریشه مصنوعی از جنس تیانیوم گذاشته می شود بسته به محل و وضعیت سلامت عمومی بیماران از ۴ هفته تا ۶ ماه آسان گذاشتن روکش میسر می‌گردد در این فاصله زمانی استخوان شروع به تشکیل اطراف ایمپلنت نموده و کاملا آنرا در بر می گیرد . ممکن است پیش از انجام ایمپلنت دندان، به پیوند استخوان نیاز داشته باشید که در این صورت طول درمان ایمپلنت دندان و نیز هزینه ایمپلنت دندان افزایش می یابد.

ب- گذاشتن روکش :

پس از اینکه استخوان جدید اطراف ایمپلنت تشکیل شده می تواند روی آن روکش قرار گیرد .

معمولا مراحل انجام ایمپلنت دندان توسط دو متخصص انجام می شود قسمت اول توسط جراح متخصص لثه یا جراح فک و صورت و قسمت دوم توسط متخصص ترمیمی یا پروتز به این ترتیب احتمال شکست و لق شدن ایمپلنت بحداقل رسیده و طول عمر آن افزایش می‌یابد .

 

https://kemptonsmile.co.za/different-ways-of-closing-a-gap-between-your-teeth/

 
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت