سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

برای رفع نامنظم بودن دندان ها کامپوزیت مناسب است یا ارتودنسی ؟


برای رفع نامنظم بودن دندان ها کامپوزیت مناسب است یا ارتودنسی؟

قيمت 0ريال

برای رفع نامنظم بودن دندان ها کامپوزیت مناسب است یا ارتودنسی ؟
برای رفع نامنظم بودن دندان ها کامپوزیت مناسب است یا ارتودنسی ؟

برای رفع نامنظم بودن دندان ها کامپوزیت مناسب است یا ارتودنسی ؟

جواب به این سوال بدون معاینه بیمار غیرممکن است زیرا روش مناسب برای برطرف کردن نا منظم بودن دندان ها بستگی به میزان نامنظم بودن دندان ها دارد  .
گاهی با انجام کامپوزیت دندان می توان فاصله یا نامنظم بودن جزئی دندان ها را برطرف کرد ولی گاهی اوقات تنها راه برطرف کردن نامنظم بودن دندان ها انجام ارتودنسی دندان می باشد

طول عمر و ماندگاری کامپوزیت دندان چند سال است؟

مدت زمان ماندگاری ارتباط مستقیم با نحوه مراقبت دارد بنابراین زمان ثابتی جهت دوام و ماندگاری کامپوزیت ها وجود ندارد . ماندگاری کامپوزیت دندان 5 تا 10 سال می باشد.

اگر مراقبت های ذکر شده را به خوبی انجام دهید می توانید توقع داشته باشید که کامپوزیت ها مدت زمان بسیار زیادی ماندگاری داشته باشند در غیر این صورت پس از گذشت چندماه یا یکسال ، کامپوزیت های انجام شده دچار تغییرات خواهند شد . نزدیکترین گزینه به کامپوزیت دندان ، لمینت دندان می باشد. لمینت سرامیکی نیز می تواند برای دندان هایی با کجی بسیار جزئی به کار رود.

آیا انتخاب رنگ در کامپوزیت ونیر ممکن است؟
خیلی از افراد به واسطه گسترده بودن رنگ در این روش تمایل دارند جهت سفید کردن دندان ها ، کامپوزیت ونیر را انتخاب کنند.
اما با توجه به اینکه اصلاح طرح لبخند با تکیه بر معیارهایى مانند جنسیت افراد ، سن رنگ پوست چهره بیمار انجام می شود ، بهتر است دندانپزشک را در جلسه مشاوره ، یعنی دقیقا قبل از شروع درمان کامپوزیت ونیر از انتظارات خود مطلع نماید تا با توجه به معیار های فوق و سلیقه شما رنگ کامپوزیت ونیر انتخاب شود

بیشتر بخوانید: مراحل ایمپلنت دندان، عفونت ایمپلنت دندان، طول عمر ایمپلنت دندان، درد ایمپلنت دندان
در برخی از افراد تمایل به انتخاب سفیدی زیاد دندان نیز به درخواست بیمار امکان پذیر است .
بهتر راه این است که هنگام انتخاب رنگ به تجربه و پیشنهادات دندانپزشک زیبایی توجه کرده و نظر افراد دیگر مانند دوستان و نزدیکان خود را جویا شوید تا انتخاب رنگ کامپوزیت ونیر ساده تر شود . از معایب کامپوزیت دندان مستعد بودن آن به تغییر رنگ می باشد.

 
 
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت